۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۹

پس از تحقیقات گسترده/

عوامل مرتبط با شهادت ماموران انتظامی در سراوان دستگیر شدند

عوامل مرتبط با شهادت ماموران انتظامی در سراوان دستگیر شدند

زاهدان-خبرگزاری مهر: دو شرور مسلح که در جریان انتقال مواد مخدر به کشور در سال 1390 موجب به شهادت رساندن دو مامور انتظامی شده بودند سرانجام با تلاش ماموران انتظامی و پلیس اگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی شرور مسلح که در سال 1390 با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت قصد انتقال  120 کیلوگرم مواد مخدر را  به داخل مرزهای شرقی داشتند با ماموران انتظامی درگیر شدند که این درگیری به شهادت دو تن از ماموران انتظامی سراوان ختم شد.

فرمانده انتظامی سراوان در این رابطه در گفتگو با مهر بیان داشت: متهمان که دستشان به خون فرزندان غیور ایران اسلامی آغشته بود و در این مدت در یکی از روستاهای شهرستان خاش پنهان شده بودند سرانجام با تلاش گسترده اطلاعاتی و همکاری مردم محلی و پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند:.

محسن داودی در این رابطه اظهار داشت: این دو شرور مسلح و قاچاقچی مواد مخدر در سال 90 در حین انتقال مواد مخدر از طریق مرزهای شرقی به داخل خاک ایران در منطقه سراوان با ماموران انتظامی مواجه شدند که  پس از آتش گشودن بر روی نیروهای یگان تکاوری سراوان با شهادت دو مامور اقدام به فرار کردند.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه این دوشرور پس از تحقیقات گسترده و همچنین بازجویی های فنی پلیس از  این دو متهم  مشخص شد این اقدام در سال 90 با همدستی یک نفر دیگر که مسلح به اسلحه کلاش بوده صورت گرفته است.

کد خبر 2392113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی سلطانی US ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      توطئه غرب....سرمای سخت اروپا
    • علی سلطانی US ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      توطئه غرب....سرمای سخت اروپا
    • روح اله IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      لعنتیها رو همین الان از تیر چراغ برق آویزون کنید بیشرف های وطن فروش
    • امت حزب ا۰۰۰ IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      پلیس های خطا کار رو هم در اغتشاشات خوبه فرماندهان فراجا بطور علنی نشون بدن ۰و جلسات محاکمه قضایی شون رو در صدا و سیما اطلاع رسانی کنه تا عدالت برا همگان اجرابشه۰اونهایی که مردم میزنن در فیلم ها دیده میشه ۰مردم کوچه خیابون ۰نه ماکس دارن نه لباس سوسکی که اسیب نبینن ۰