۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۲۲:۲۶

هفته هشتم لیگ برتر انگلیس؛

پیروزی لیورپول با گل به خودی‌های مدافعان حریف/ استوک سیتی از سد سوانزی گذشت

پیروزی لیورپول با گل به خودی‌های مدافعان حریف/ استوک سیتی از سد سوانزی گذشت

تیم فوتبال لیورپول در حالی مقابل میزبان خود کوئینز پارک رنجرز پیروز شد که مدافعان حریف کمک زیادی به برد تیم راجرز کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس شامگاه امروز یکشنبه با برگزاری دو بازی ادامه یافت که در یکی از این بازی‌ها تیم لیورپول در ورزشگاه اختصاصی کوئینز پارک رنجرز 3 بر 2 پیروز شد. سه گل از چهار گل این بازی عجیب در سه دقیقه پایانی به ثمر رسید که آخرین گل را کالکر مدافع تیم کوئینز به اشتباه وارد دروازه خود کرد تا تیم هری ردنپ متحمل شکست تلخی شود.

این بازی در نیمه نخست بدون گل خاتمه یافت. در این نیمه میزبان دو بار تیر دروازه لیورپول را به لرزه در آورد. بعد از اینکه بالوتلی در اوایل نیمه دوم دروازه خالی حریف را نتوانست باز کند مدافع میزبان در دقیقه 68 به اشتباه دروازه تیم خود را گشود. در دقیقه 87 وارگاس تازه وارد کار را به تساوی کشاند اما در دقیقه 90 کوتینیو گل دوم لیورپول را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد وارگاس برای دومین بار دروازه لیورپول را گشود. قبل از اینکه داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد کالکر به اشتباه دروازه تیمش را گشود تا لیورپول با خوش شانسی برنده شود.

در دیگر بازی استوک سیتی پذیرایی سوانزی بود که این بازی را 2 بر یک به سود خود پایان داد. ویلفرد بونی در دقیقه 34 روی ضربه پنالتی برای سوانزی گلزنی کرد اما در دقیقه 43 داور یک ضربه پنالتی برای میزبان اعلام کرد که چارلی آدام آن را به گل تبدیل کرد. در دقیقه 76 بود که جاناتان واترز گل دوم استوک را به ثمر رساند تا میزبان به 3 امتیاز این دیدار دست یابد.

کد خبر 2392334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha