۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۹

حصیری:

وزارت آموزش و پرورش 17 کتاب درسی را به منظور تصحیح برای امام جمعه بوشهر ارسال کرد

وزارت آموزش و پرورش 17 کتاب درسی را به منظور تصحیح برای امام جمعه بوشهر ارسال کرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه آیت الله صفایی بوشهری همواره تلاش‌های بسیاری را به منظور بهبود وضعیت آموزشی داشته‌اند گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به همکاری‌های گذشته ایشان در زمینه تصحیح کتب درسی، 17 کتاب درسی دیگر را برای تصحیح برای امام جمعه بوشهر ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در آئین تقدیم تقدیرنامه وزارت آموزش و پرورش از امام جمعه بوشهر اظهار داشت: آیت الله صفایی بوشهری همواره تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور بهبود وضعیت اموزشی داشته‌اند و همواره یار و یاور آموزش و پرورش بوده‌اند.

اصغر حصیری با تقدیر از تلاش های و زحمات نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر برای تصحیح کتب درسی، اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش با توجه به همکاری‌های گذشته آیت‌الله صفایی بوشهری در زمینه تصحیح کتب درسی، 17 کتاب درسی دیگر را برای تصحیح برای امام جمعه بوشهر ارسال کرد.

وی با بیان اینکه کتاب‌های مذکور مربوط به پایه‌های چهارم ابتدایی و هشتم است، خاطرنشان ساخت: خوشحالیم که استان بوشهر به این مرجعیت علمی رسیده است که یکی از حساس‌ترین کارها در آموزش و پرورش در استان بوشهر اانجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وجود یک هزار و 300 کلاس درس تخریبی در استان بوشهر، ادامه داد: همه مسئولان و خیرین باید در این راستا تلاش کنند تا شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به فعالیت 50 مشاور مذهبی در سطح استان بوشهر، اضافه کرد: در استان بوشهر دو مدرسه معارف، یک مدرسه امین و 32 مدرسه قرآنی فعالیت دارند که بیانگر توجه ویژه به برنامه‌های مذهبی است.

حصیری از امضای تفاهمی با حوزه علمیه کشور خبر داد و بیان داشت: به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس، تاکنون 15 طلبه به استان بوشهر اعزام شده‌اند و ما آمادگی کاملی برای برگزاری برنامه‌های این بخش داریم.

لازم به ذکر است که در این نشست، لوح تقدیر وزارت آموزش و پرورش از آیت الله صفایی بوشهری برای تصحیح کتب آموزشی توسط مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش استان اهدا شد.
 

کد خبر 2393001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha