۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۵۶

عامری گلستان:

رونق اقتصادی در گرو توجه به رعایت استانداردها در واحدهای تولیدی است

رونق اقتصادی در گرو توجه به رعایت استانداردها در واحدهای تولیدی است

شهرکرد - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رونق اقتصادی در گرو توجه به رعایت استانداردها در واحد های تولیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل عامری گلستان ظهر دو شنبه در نشست استاندارد سازی و تولید پایدار در شهرکرد با اشاره به اینکه رونق اقتصادی در گرو توجه به رعایت استانداردها در واحدهای تولیدی است، اظهار داشت: رعایت استاندار در تولید محصول نشان دهنده هویت اسلامی و ایرانی است.

وی عنوان کرد: کسب اعتماد مردم در تولید محصول با رعایت استاندارد ها میسر می شود و هنگامی اعتماد مردم به یک محصول ایجاد شد تولید افزایش پیدا می کند و اشتغال ایجاد می شود و رونق اقتصادی ایجاد می شود و این مهم موجب توسعه منطقه می شود.

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کسب اعتماد ملی و  بین المللی در محصولات تولیدی نشانه رعایت استاندارد ها است.

استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت های توسعه ای بالایی دارد

وی اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت های خوبی دارد که باید از این ظرفیت ها برای توسعه استان استفاده کرد.

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل ها در گرو تلاش و کوشش میسر می شود و باید برای توسعه استان تلاش و کوشش کرد.

عامری گلستان عنوان کرد: هم اکنون استان چهارمحال و بختیاری یکی از اسناتهایی پر ظرفیت برای توسعه صنعتی است.

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان همسایه دو استان بزرگ خوزستان و اصفهان است، گفت: نزدیکی به این دو استان ظرفیت بزرگی برای استان به شمار می رود که باید از آن استفاده کرد.

کد خبر 2393009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha