۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۲

بهروز مکوندی:

نتیجه مساوی با صنعتی عادلانه بود/ دنبال بازیکن جدید هستم

نتیجه مساوی با صنعتی عادلانه بود/ دنبال بازیکن جدید هستم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه تیمش در دقایق پایانی بازی با صنعتی خوزستان صاحب موقعیت‌های خوبی شد، گفت: در مجموع از بازی که ارایه دادیم، رضایت دارم و نتیجه‌ای که رقم خورد عادلانه بود.

به گزارش خبرنگار مهر از اهواز. بهروز مکوندی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر صنعتی خوزستان، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: پیش از این گفته بودم که نتیجه تساوی هیچ نمی‌تواند مشکل ما را حل کند و ما تنها به دنبال سه امتیاز بازی بودیم ودر طول 90 دقیقه نیز باتوجه به این تفکر، حملات خوبی را تدارک دیدیم ولی نتوانستیم به گل برسیم.

وی افزود: تیم حریف درابتدای نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرد و ما در این نیمه بازی را تاحدودی کند کردیم تا بتوانیم از حملات حریف کم کنیم و بازی را دراختیار بگیریم. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تیم ما در دقایق پایانی بازی نیز صاحب موقعیت‌های خوبی شد و من در مجموع ازبازی که ارایه دادیم، رضایت دارم و نتیجه‌ای که رقم خورد عادلانه بود.

وی با بیان این که تیم ویسی واقعا جوانمردانه بازی کرد: ما در خانه حریف بازی می‌کردیم و می‌دانستیم حریف در خانه خود به دنبال سه امتیاز است.

مکوندی تصریح کرد: بدون شک برای تقویت تیم خود به دنبال بازیکن جدید هستیم ولی شرایط مسجد سلیمان خواص است و هر بازیکنی به راحتی به این شهر نمی‌آید و تنها می‌توانیم بازیکن خارجی به خدمت بگیریم.

وی ادامه داد: تیم ما باتوجه به شرایطی که دارد، اکنون در سه بازی است که شکست نخورده است و با این بضاعتی که داریم کسب چهار امتیاز در هفته‌های اخیر برای ما کارنامه خوبی است.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: من آمده‌ام تفکر پیروزی را به تیم خود انتقال دهم و ما باید به یک تیم قابل احترام تبددیل شویم. در جام حذفی نیز به بازیکنان جوان خود بهای بیشتری می‌دهیم و به هیچ عنوان به فکر نتیجه نیستیم.

کد خبر 2393804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha