۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۵:۳۴

کمالوند:

گل صبا مشکوک بود/ از نیم فصل دوم به شرایط ایده آل می‌رسیم

گل صبا مشکوک بود/ از نیم فصل دوم به شرایط ایده آل می‌رسیم

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه گل تیم صبای قم در موقعیتی مشکوک به ثمر رسید، گفت: گسترش فولاد از نیم فصل دوم شرایط خوبی پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز که شامگاه سه شنبه در قم برگزار شد اظهار داشت: مدت کوتاهی است که هدایت تیم گسترش فولاد را در دست گرفته‌ام و اعتقاد دارم تیم ما به زمان بیشتری نیاز دارد تا خود را پیدا کند و توانایی خروج از این وضعیت در تیم گسترش فولاد تبریز وجود دارد.

وی گفت: در شرایطی به صبا باختیم که به صبا موقیعت گل ندادیم و فکر می‌کنم لباس دروازه‌بان ما در این بازی خیس نشد و این نشان می‌دهد ما در کار دفاعی عملکرد خوبی داریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز افزود: در صحنه‌ای که دروازه‌مان باز شد، شاید توپ از خط عبور نکرده باشد و وقتی مسابقه پخش نشده و ضبط هم نمی‌شود چطور می‌توانیم صحت یا عدم صحت کار کمک داور را ببینیم.

کمالوند بیان کرد: شاید بازی را بدون اینکه توپ از خط دروازه ما عبور کرده باشد باخته باشیم اما داور مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که داوری آینده دار است اما در مورد داور کنار با توجه به صحنه گل، جای بحث وجود دارد.

وی عنوان کرد: در ادامه لیگ قرعه سختی داریم و باید در تبریز با گسترش فولاد و در تهران با پرسپولیس بازی کنیم اما اعتقاد من این است که از نیم فصل دوم به شرایط ایده آل می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ابراز داشت: تصمیم فدراسیون بابت پخش نشدن مسابقات از شبکه‌های تلویزیونی قابل احترام و منطقی است زیرا این حق تیم هاست که بتوانند از درآمدهای فوتبال استفاده کنند.

کمالوند خاطرنشان کرد: گسترش فولاد در خط حمله مشکل دارد و به دلیل همین مشکلات است که تفاضل گل تیم ما منهای 6 است و باید با تمرین بیشتر و جذب بازیکن این مشکل را رفع کنیم.
 

کد خبر 2393846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha