۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۵:۵۰

حجت الاسلام رحیمیان:

خاطره همراهی آیت الله مهدوی کنی با امام خمینی(ره) در تاریخ انقلاب ماندگار است

خاطره همراهی آیت الله مهدوی کنی با امام خمینی(ره) در تاریخ انقلاب ماندگار است

قم - خبرگزاری مهر: تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی، خاطره همراهی آن مرحوم با رهبر کبیر انقلاب را در تاریخ انقلاب ماندگار دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی، آیت الله مهدوی کنی(ره) را به امام زمان و مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه تسلیت گفت.

در پیام تسلیت تولیت مسجد مقدس جمکران آمده است: ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه حضرت آیت الله مهدوی کنی(رحمة الله علیه) موجب تأسف و تألم خاطر بسیار گردید. آن بزرگوار عمر گرانقدر خویش را صرف تحصیل علم و تربیت شاگردان و مجاهدت در راه دین نمود و فقدان ایشان ضایعه‎ای بزرگ برای حوزه‎های علمیه و جامعه دانشگاهی است.

خاطره مبارزات ایشان با رژیم فاسد گذشته و همراهی وی با حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) در راه تشکیل حکومت اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) و حوزه‎های علمیه و عموم مؤمنین بویژه خاندان محترم و آقا‎زادگان مکرّم و علاقمندان و ارادتمندان به ایشان، از درگاه ایزد منّان برای آن مرحوم غفران واسع و درجات رفیعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
 

کد خبر 2393848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha