۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

اولین انتصاب های وزیر نفت چه کسانی بودند؟

اولین انتصاب های وزیر نفت چه کسانی بودند؟

وزیر نفت دولت یازدهم، تنها چند ساعت پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، اولین انتصاب های خود در وزارت نفت را ابلاغ کرد.

سایت «البرز نیوز» نوشت :بيژن نامدار زنگنه وزير نفت که از روز جمعه در ساختمان مرکزي وزارت متبوعش مستقر و به کار مشغول شده در ساعات پاياني ديروز اولين احکام دوره وزارتش را صادر کرده است.

بر اساس اين احکام محسن پاک نژاد به عنوان مديرکل نظارت بر صادرات و مبادلات نفتي ، زماني به عنوان مديرکل دفتر وزير و منصور معظمي معاون اسبق وزير نفت به عنوان معاون امور بين الملل اين وزارت منصوب شده اند.

منصور معظمي که عضو هيات علمي دانشگاه صنعت نفت است، سابقه قابل توجهي در حوزه فعاليت هاي نفتي دارد . محسن پاک نژاد نيز تا پيش از اين معاون برنامه ريزي و تلفيق طرح ها و برنامه هاي شرکت ملي نفت ايران بوده است.

به گفته فعالان صنعت نفت با توجه به برخي صحبتهاي مطرح شده در جريان راي اعتماد به بيژن نامدار زنگنه - وزير نفت - که باعث شد او تقريبا با راي شکننده اي موفق به اخذ اين سمت شود، او به محض شروع کار در صدد گماردن مديران مورد اعتماد در سمت هاي کليدي از جمله صادرات و امور بين الملل دارد تا از حرف و حديث ها و اتهامات بعضا واهي جلوگيري کند.

کد خبر 2403481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha