۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰

اجرای طرح ترافیک در بزرگراه‌های تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19، از اجرای طرح‌های ترافیکی در این منطقه درآستانه سال 93 خبرداد.

رضا زلفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه 19 همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد. 

این طرح از 10 اسفندماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: در این طرح اکیپَ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 19، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 و نواحی 5 گانه این منطقه مشارکت و همکاری دارند. 

زلفی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه 19 از جمله بزرگراه‌های شهید کاظمی، خلیج فارس، آزادگان، شهید هاشمی، تندگویان و... اجرای طرح‌های ایمن‌سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی بزرگراه‌های منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است. 

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های خط کشی محوری معابر ترسیم خط کشی‌های بلوک عابر پیاده، مرمت و جمع‌آوری تابلوهای ترافیکی غیر استاندارد، ترمیم و ساماندهی چراغ‌های راهنمایی، مرمت و نصب کاردریل‌ها، نصب و تعویض شبکه‌های ایمنی و استوانه‌های ارتجاعی، پیگیری رفع سد معبرها از مقابل مراکز تجاری و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، شستشو و نظافت تابلوهای هدایت مسیر از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 است.

کد خبر 2407114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha