۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴

در پروسه "کارت های جعلی "چه کسی استعفا داد؟

آقای جاعل برو کنار مرداب و روی چمن فوتبال بازی کن!

آقای جاعل برو کنار مرداب و روی چمن فوتبال بازی کن!

پس از اعلام ابطال کارت 27 بازیکن و البته اعلام در دستور کار قرار گرفتن کارت 80 بازیکن دیگر امروز مردم از خود می پرسند آیا فرستادن بازیکنان به فلان تیم برای فوتبال بازی کردن حکم درستی است؟ آیا برای مردم معمولی جعل سند زندان و اضافه خدمت و تبعید و سربازی سخت به همراه ندارد؟

به گزارش خبرنگار مهر، شاید آن روز که علی دایی پرونده‌ای زیر بغل زد و به مجلس شورای اسلامی رفت تا کارت یکی دو بازیکن فولاد را زیر سوال ببرد نمی‌دانست که نه برای فولاد که برای خود پرسپولیس هم سونامی در راه است و انگار قرار است همه چیز کوبیده و از نوساخته شود! دایی بختیار رحمانی را نشانه رفته بود اما نوک مگسک سیبل دایی را زد و بعد از آن بمب هسته منفجر شد!

آخرین خبر این است: کارت 80 بازیکن دیگر هم در دست بررسی قرار گرفته و بعید نیست که موج دوم این سونامی پس از بازگشت به اقیانوس بازهم به ساحل مقصود برسد و همه چیز را با هم به هم بریزد.

دراین میان باید دوباره فکر کرد، آیا این خبط از بازیکنان به تنهایی سر زده؟ آیا آنچه امروز می‌شنویم شیطنت چند بچه فوتبالیست برای از دست ندادن روزهای پول شمارشان در لیگ برتر است؟ یا یک پدیده سازمان یافته زیر زمینی که این بازیکنان را شناسایی می کرده و به آنها پیشنهاد می داده؟

بعید است که این همه بازیکن کاملا اتفاقی به سرچشمه تولید انبوه این کارت‌های جعلی دست پیدا کرده باشند، در واقع آنچه امروز می بینیم و می شنویم یک شبکه جعل کارت بوده که شکار خود را جدا می کرده و به او نزدیک می شده و او را شکار می کرده با این تفاوق که شکار هم خودش راضی به شکار شدن بوده است، پس این بحث تنها معطوف به بازیکنان نیستو در وهله اول باید با آن باند برخورد شود  اما...

می‌گویند این بازیکنان باید در تیم‌های فوتبال نظامی خدمت مقدس سربازی خود را سپری کنند، یعنی ماهینی باید برود ملوان انزلی! بختیار برود تراکتور و البته دیگرانشان هم ایضا یعنی در لیگ برتر و لیگ یک بروند فوتبال بازی کنند.

آیا این سزا و جزای جرمی است که اینها مرتکب شده اند؟ اگر مردم عادی کارت جعل می‌کردند آیا به زندان نمی رفتند؟ تازه برخی از مرم شاید از غم نان و نداشتن زمان برای ساختن زندگی ضعیف مالی خود چنین کنند اینها اما در دشان بیشتر و بیشتر پول بلعیدن است.

اگر برخورد مناسبی با اینها صورت نگیرد چقدر سرباز فراری به مملکت اضافه می شود و به محض بازداشت آنها چه می گویند؟ آیا غیر از این است که بگویند حالا مارا بدون زندان و اضافه خدمت بفرستید سربازی مگر خون ماهینی و بختیار و حمودی از من رنگین تر است؟

جرم از این بالاتر چیست؟ اینهم یک نوع کلاهبرداری است از مردم ،آنچه برای مردمان عادی نمی تواند رخ بدهد برای اینها رخ داده و از فرصتی استفاده کرده اند که چشم مردم را گرد کرده است.

نمی دانیم فدراسیون و سازمان لیگ از چه می ترسند که وساطت کرده اند که اینها، این جاعلان اسناد دولتی که حق مردم را خورده اند را می خواهد در لیگ نگه دارد و فوتبالشان را تمام نکند.

مهدی تاج می گوید باید پولهایی را که از باشگاهها گرفته اند را پس بدهند! آقای تاج یعنی نمی داند که بازگرداندن این پول رویایی محال است و اصلا خود باشگاهها هم دنبالش نمی آیند چون این بار پروسه بزرگ دیگری مثل کارت های جعلی رو می شود چون کلی دلال و واسط و مدیر و مربی هستند که از روی دستمزد همین بازیکنان سهم برداشته اند و اصرار روی این موضوع می تواند"دلال گیت" دیگری را به وجود آورد؟

اصالتا آیا آنچه امروز برای این جاعلان حکم بریده اند همان حکمی است که برای پسر مشدی عباس می برند؟ اگر او هم بود با سلام و صلوات می فرستادنش به منطقه خوش آب و هوای انزلی برود در هتل سپید کنار کنار مرداب لذت ببرد و فوتبال بازی کند؟

این حکم کافی و وافی نیست، نگران فوتبال این مملکت هم نباشید و باور کنید آنقدر استعداد داریم که در عرض چند ماه فوتبالیستهای بهتری از این زیاده خواهان بسازیم،حتی اگرچنین هم نباشد مهم نیست مهم این است که عدالت اجرا شود به ویژه در این سطح که در رسانه ای تریم موضوع کشور اتفاق افتاده و مردم حرکات میلیمتری شما را هم پیگیری می کنند.

زندان و تبعید و سربازی معمولی بدون فوتبال کمترین درخواست مردم از مسئولان است و عودت پولی که از بیت المال گرفته اند آرزو.

کد خبر 2409732

برچسب‌ها