۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۴۷

نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی در قم عرضه شد

نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی در قم عرضه شد

قم - خبرگزاری مهر: کارشناس بخش تولید مرکز نور از عرضه نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی توسط مرکز نور خبر داد.

محمدرضا همت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: نرم افزار مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی در قم عرضه شد که این نرم افزار خاوی متن کامل ۵۰ عنوان کتاب از آثار علامه در ۶۰ جلد و در هشت موضوع است.

وی گفت: علوم قرآن، کلام، عقاید، عرفان، حکمت، تراجم، لغت و هیئت از جمله موضوعات کتب ارائه شد در این نرم افزار گران سنگ است.

کارشناس بخش تولید مرکز نور ادامه داد: همچنین ارتباط بین «فصوص الحکمة» فارابی و «فصوص الحکم» ابن عربی با شرح علامه حسن زاده آملی از جمله محتویات این نرم افزار است.

وی بیان کرد: از قابلیت ها و امکانات فنی و پژوهشی این نرم افزار می توان به جستجو در بیش از ۱۳ هزار عنوان باب از طریق فهرست گزینشی، جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب، امکان مقایسه میان ۲ متن مختلف از یک یا دو کتاب با یکدیگر، متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی و قابلیت جستجو در آیات، ۱۰ دوره لغت نامه در ۶۲ جلد با قابلیت جستجو و ارتباط با متن کتب، ارائه اطلاعات مفیدی در خصوص کتب برنامه و شخصیت علامه حسن زاده آملی اشاره کرد.

همت آبادی گفت: یادداشت برداری و ذخیره سازی، ویرایش و چاپ بخشی از متن دلخواه از دیگر قابلیت های پژوهشی این نرم افزار فاخر است.

وی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند برای تهیه این نرم افزار به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی فروشگاه اینترنتی نورشاپ - نمایشگاه و فروشگاه محصولات نور مراجعه کنند.

کد خبر 2410925

برچسب‌ها