۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۲۵

توضیح سجادی در خصوص انتصاب سرپرستان جدید فدراسیون‌ها

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص تغییرات در برخی فدراسیون‌ها و انتصاب سرپرستان جدید گفت: کسی برکنار نشده است و مطابق اساسنامه بعد از پایان زمان ریاست روسای فدراسیون‌ها، تا زمان برگزاری انتخابات سرپرست انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نصرالله سجادی در این باره گفت: براساس تبصره 2 ماده 10 اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر این اختیار قانونی را دارد که برای فدراسیون‌هایی که دوره چهارساله مدیریت آنها به پایان رسیده است تا برگزاری انتخابات، سرپرست تعیین کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: کسی برکنار نشده است و مطابق اساسنامه بعد از پایان زمان ریاست روسای فدراسیون‌ها، تا زمان برگزاری انتخابات سرپرست انتخاب می‌شود.

وی در خصوص انتصاب علیرضا اسدی به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و این که خود اسدی نیز نامزد ریاست این فدراسیون است تصریح کرد: در هیچ جای آیین نامه فدراسیون‌های ورزشی این کار منع نشده و هیچ کار غیر قانونی در این زمینه صورت نگرفته است.

سجادی اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون‌های شطرنج، هندبال، اسکی و تنیس نیز سرپرست منصوب کرده است تا مقدمات برگزاری انتخاباتشان را فراهم کنند.

معاون ورزش قهرمانی همچنین گفت: با حضور دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان قرار است چهارشنبه این هفته گزارشی از حضور فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی ارائه شود و البته جلسات ارزیابی و بررسی فدراسیون‌ها در هفته‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2411066

برچسب‌ها