۶ آبان ۱۳۹۳، ۹:۲۵

تجمع بزرگ لبیک یا حسین(ع) در قزوین برگزار شد

تجمع بزرگ لبیک یا حسین(ع) در قزوین برگزار شد

قزوین- خبرگزاری مهر: همزمان با سراسر کشور تجمع بزرگ عاشورائیان با شعار لبیک یا حسین(ع) با حضور دوستداران حسینی و بانوان قزوینی در آستان امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ماه محرم تجمع بزرگ عاشورائیان عصر دوشنبه با حضور جمع کثیری از بانوان با شعار لبیک یا حسین(ع) در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و حجت ‌الاسلام حسین برکتین استاد حوزه و دانشگاه حضور داشتند بانوان قزوینی با شعار لبیک یا حسین با اهداف امام حسین(ع) در روز عاشورا هم پیمان شدند.

حسین برکتین استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: یکی از اهداف قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود و دلسوزان و شیعیان واقعی باید این فریضه را در جامعه رواج دهند.

وی افزود: محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است و عاشقان حسینی لازم است در این ایام باید با درس‌های عاشورا آشنا شوند و سخنرانان و مداحان هم باید با تبیین اهداف نهضت عاشورا کاری کنند تا محرم و صفر است زنده نگه داشته شده و فلسفه عاشورا به نسل‌های آینده منتقل شود.

برکتین تصریح کرد: حضور بانوان در این تجمع باشکوه تجلی حماسه کربلاست و ثواب و اجر معنوی فراوانی دارد و امیدواریم در این ایام شاهد حضور مردم در آئین‌های مذهبی هم باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه یادآورشد: شیعیان واقعی کسانی هستند که با همه وجود از جان و مال آماده فداکاری در راه امام حسین(ع) باشند و در راه پیاده کردن ارزش‌های دینی تلاش کنند.

کد خبر 2411215