۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵

لیگ دسته دو فوتبال کشور /

گرند خراسان شمالی برابر شهرداری دزفول به تساوی رسید

گرند خراسان شمالی برابر شهرداری دزفول به تساوی رسید

بجنورد- خبرگزاری مهر: در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم گرند خراسان شمالی در خانه برابر شهرداری دزفول به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه شب و از هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور دو تیم گرند خراسان شمالی و شهرداری دزفول در ورزشگاه تختی بجنورد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم حملات متعددی به روی دروازه های هم داشتند که هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد اما در اواخر این نیمه، بازیکنان تیم شهرداری دزفول در محوطه جریمه خود برا روی علی سجادی، بازیکن تیم گرند مرتکب خطا شده و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

حمید رنجبر، کاپیتان تیم گرند خراسان شمالی پشت ضربه پنالتی ایستاد اما دروازه بان تیم خوزستانی توپ را دفع کرد اما در ادامه جاگیری و عکس العمل مناسب بازیکن گرند خراسان شمالی توپ را وارد دروازه شهرداری دزفول کرد و نیمه نخست با برتری گرند به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازی حملات تیم میهمان افزایش یافت که در یکی از این حملات توپ برگشتی از سوی حمید عدالت خواه، سنگربان تیم گرند خراسان شمالی با غفلت خط دفاعی به بازیکنان شهرداری دزفول رسید و آنها گل تساوی را به ثمر رساندند.

بعد از دریافت گل تساوی و اخراج دفاع وسط تیم شهرداری دزفول از بازی در فاصله ۱۵ دقیقه تا پایان دیدار حملات تیم گرند بر روی دروازه تیم میهمان افزایش یافت اما با وجود این که یک بار توپ به تیرک عمودی دروازه نیز اصابت کرد اما نماینده خراسان شمالی مؤفق به گل زنی دوباره در این دیدار نشد.

تیم گرند خراسان در این دیدار با ترکیب حمید عدالت خواه، وحید هادی زاده، فرزاد حمیدی، رحمت رحمتی، رضا علیزاده، علی سجادی، نعمت آق، رامین یزدانی، حمید رنجبر، بوژمهرانی و پوریا آریاکیا در مقابل حریف خوزستانی خود صف آرایی کرد.

در این بازی سید احمد موسوی به عنوان داور وسط، فرزاد عبداللهی کمک اول، سید حسین بسکابادی کمک دوم و مجتبی محمدی داور چهارم بود.

تیم گرند خراسان در دیدار بعدی خود روز جمعه شانزدهم آبان میهمان نماینده فوتبال فارس در ورزشگاه حافظیه شیراز خواهد بود.

کد خبر 2411282