۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

جریمه میلیونی پرسپولیس و سپاهان/ به آندو تذکر داده شد

جریمه میلیونی پرسپولیس و سپاهان/ به آندو تذکر داده شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای خود، باشگاه پرسپولیس و سپاهان را به خاطر تخلفات تماشاگران‌شان به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا البرز از هفته دوازدهم لیگ برتر که روز 29 مهرماه برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم ساپیا صورت گرفت.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس را طبق بند 3 ماده 79 آئین‌نامه انضباطی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای سپاهان
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر درحالی برگزار شد که تماشاگران سپاهانی به یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس فحاشی کردند. بر همین اساس باشگاه سپاهان به جریمه نقدی 100 میلیون ریالی محکوم شد.

جریمه و تذکر کتبی برای مربیان و بازیکن استقلال تهران
در جریان مسابقه دو تیم پدیده مشهد و استقلال تهران، از سوی ستار همدانی مربی تیم استقلال تهران تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی طبق ماده 70 آئین‌نامه انضباطی و با توجه به عذرخواهی  مقامات رسمی باشگاه، وی را به تذکر کتبی و جریمه 20 میلیون ریال محکوم کرد.

همچنین به دلیل تخلف آندرانیک تیموریان، وی به تذکر کتبی محکوم شد. شاهرخ بیانی نیز به دلیل تخلفاتش طبق ماده 70 آئین‌نامه انضباطی به عنوان تخلفات نسبت به سایر عوامل بازی، به تذکر کتبی محکوم شد.

کد خبر 2412178

برچسب‌ها