۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۳۹

حمید درخشان:

پیکان برای اعاده حیثیت می‌آید/ لیست مازاد نداریم

پیکان برای اعاده حیثیت می‌آید/ لیست مازاد نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار روز پنجشنبه این تیم برابر پیکان گفت: پیکان در این بازی برای اعاده حیثیت می‌آید ولی 3 امتیاز این بازی شرایط ما را در جدول بهبود می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر پیکان که ظهر امروز چهارشنبه در سازمان لیگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: پنجشنبه مقابل تیمی بازی داریم که از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد. آنها هفته گذشته جام حذفی را از دست دادند و حالا با شرایط متفاوتی مقابل ما قرار می‌گیرند. من شک ندارم که پیکان برای اعاده حیثیت به میدان خواهد آمد و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.

وی اضافه کرد: ما به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم. اگر این بازی را ببریم شرایط خودمان را در جدول رده‌بندی بهبود خواهیم بخشید. البته همچنان بازیکنان مصدوم در تیم داریم. دغاغله آماده بازی نیست ولی جعفرپور می‌تواند در این مسابقه ما را همراهی کند. پزشکان تیم در تلاش هستند تا یاران مصدوم را به این بازی برسانند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس دارای لیست مازاد است، یادآور شد: می‌خواهم در این باره با شما درد و دل کنم. متاسفانه برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها فهرستی را منتشر کرده‌ و آن را لیست مازاد پرسپولیس دانسته‌اند که این کار قشنگ نیست. هر کسی اطلاعاتی درباره فهرست مازاد می‌خواهد با خودم تماس بگیرد و تمام اطلاعات را در اختیارش می‌گذارم.

درخشان افزود: اینکه بخواهیم اخبار نادرست را در اختیار مردم قرار دهیم، از اعتبار خودمان کم می‌کنیم. در تمام دنیا این موضوع طبیعی است که بازیکنان مصدوم در نیم فصل از فهرست خارج می‌شوند و برای تقویت تیم یاران جدید به فهرست قبلی اضافه می‌شوند. ما در تیم خود چیزی به اسم لیست مازاد نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نوبت نیلسون است که دروان دروازه قرار گیرد؟، بیان کرد: ما روش چرخشی را برای انتخاب دروازه‌بان نداریم و به تمرینات تیم نگاه می‌کنیم. من یک مثالی می‌زنم. کاسیاس در لالیگا دروازه‌بان اول نبود ولی در لیگ قهرمانان اروپا آنقدر خوب کار کرد که درون دروازه قرار گرفت. انتخاب دروازه‌بان‌ها بر اساس عملکرد آنها در تمرینات صورت می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: سوشا مکانی در بازی با راه‌آهن یک اشتباه بد داشت ولی دو ضربه پنالتی را مهار کرد و یک ضربه هم خودش زد که شرایط ما را دگرگون کرد. او هم مثل نیلسون در این بازی شانس دارد با این حال ما مشورت می‌کنیم و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

کد خبر 2412246

برچسب‌ها