۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۲۹

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی جشنواره «سینماحقیقت»

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی جشنواره «سینماحقیقت»

ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی هشتمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی - پژوهشی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» که با حضور اساتید جهانی برگزار می‌شوند، آغاز شد.

این کارگاه‌ها با حضور اساتیدی چون بیل نیکولز، حمید نفیسی، ترولس لای، ایتسوشی کاواسه و هدی هانیگمان، به ترتیب با موضوعات مستند و ذهنیت، گرایش‌های نو در سینمای مستند و چگونه تاریخ اجتماعی بنویسیم، فیلم - مقاله، انسان‌شناسی تصویری (با نگاهی به سینمای مستند ژاپن) و چگونه در فیلم مستند مصاحبه کنیم، از تاریخ 9 تا 12 آذرماه 1393 و در حاشیه برپایی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی - پژوهشی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» می‌توانند از روز چهارشنبه 7 آبان‌ماه تا روز پنجشنبه 15 آبان‌ماه به پایگاه اینترنتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌ها کنند.

با توجه به ظرفیت محدود این کارگاه‌ها، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی سایت برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب و دعوت حضور قرار می‌گیرند.

به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌ها حضور فعال داشته و در طول زمان برپایی آن غیبت نداشته باشند، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

 

کد خبر 2412290