۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹

حجت الاسلام قاسم پور:

اصل امر به معروف با عزاداری های امروزی مطابقت ندارد

رباط کریم - خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم گفت: متاسفانه برخی ها براین باورند که برای امام حسین(ع) باید طبل های آنچنانی و هیئت های بزرگ بر پا کرد اما اصل امر به معروف و نهی از منکر نباید فراموش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم پور عصر پنج شنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر  که در سالن فجر رباط کریم برگزار شد، اظهار داشت: علل قیام حضرت سیدالشهدا(ع) زنده کردن امر به معروف و نهی از منکر بود اما در این زمینه متاسفانه برخی ها بر این باورند که برای امام حسین(ع) باید طبل های آنچنانی و هیئت های بزرگ برپا کرد اما در واقع اصل امر به معروف و نهی از منکر نباید فراموش شود.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر موضوعی مهم تلقی می شود و اگر کسی این امر را به جا نیاورد در معصیت گناه کار شریک خواهد بود.

قاسم پور با مهم خواندن موضوع بی حجابی، بر مهلک بودن این آسیب در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: دشمن می خواهد روسری ها از سر زنان کنار رود، او می خواهد رضاخان امروزی پای به حریم خانواده ها بگذارد تا کشف حجاب کند.

این مسئول اضافه کرد: ماهواره تمام آموزه های اسلامی را کنار می گذارد و الگوهای غربی را جایگزین زندگی های دینی می کند.

وی با مخرب دانستن نقش ماهواره در جامعه، مبارزه با این ابزار را یک وظیفه همگانی دانست و یادآور شد: توجه به الگوهای غربی آمار طلاق و میل به ازدواج های نامشروع را افزایش داده است.

کد خبر 2413125

برچسب‌ها