۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷

ولی‌الله شیراندامی در گفتگو با مهر:

یک هفته است که حال خوبی ندارم/ کار گذاشتن باتری در قلب

یک هفته است که حال خوبی ندارم/ کار گذاشتن باتری در قلب

بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی تحت جراحی قلب قرار گرفته، این روزها در منزل بستری است و به لحاظ جسمی شرایط مناسبی ندارد.

ولی‌الله شیراندامی که از هنرمندان با سابقه عرصه بازیگری است، چندی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری شد و تحت جراحی قلب قرار گرفت. شیراندامی که این روزها در منزل بستری است، درباره وضعیت جسمی خود به خبرنگار مهر گفت: یک هفته است که در منزل هستم و وضعیت جسمی خوبی ندارم.

بازیگر مجموعه‌های «دلیران تنگستان» و «مختارنامه» یادآور شد: در جراحی قلبی که داشتم یک باتری در قلب‌ام کار گذاشته شد و در حال حاضر دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم.

ولی‌الله شیراندامی که از کارگردان‌های با سابقه تئاتر ایران است، بعد از 34 سال دوری از عرصه کارگردانی تئاتر سال 91 نمایش «هنر کمدی» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد. وی قصد داشت سال 92 نیز نمایش «زندانی خیابانی دوم» اثر نیل سایمون را در مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد که این امر میسر نشد.

وی علاوه بر کارگردانی تئاتر، در نمایش‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعدد به ایفای نقش پرداخته است که از آن جمله می‌توان به فیلم‌های «بوی کافور، عطر یاس»، «خانه‌ای روی آب»، «گالان» و «شیر سنگی» اشاره کرد.
 

کد خبر 2414573

برچسب‌ها