۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۹:۵۴

احمدی:

رفع آلودگی‌های شهرهای جنوب استان بوشهر ضروری است/لزوم توسعه مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز

رفع آلودگی‌های شهرهای جنوب استان بوشهر ضروری است/لزوم توسعه مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع آلودگی‌های شهرهای جنوب استان بوشهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسوی احمدی صبح پنجشنبه در نشست شورای اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: باید مصوبات شوراهای اسلامی در استان بوشهر به دفاتر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ارسال شود و این خود به رشد و توسعه استان کمک شایانی می کند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید برای توسعه متوازن استان بوشهر یک برنامه ریزی دقیق با توجه به چشم انداز 1404 و توسعه ششم تنظیم شود.

وی تصریح کرد: شوراهایی موفق هستند که بیشتر از وظایف قانونی خود آگاه بوده و پیگیر مسائل و مشکلات محلی و منطقه ای خود هستند.

احمدی گفت: با پیگیری هایی که در کمیسیون انرژی مجلس داشتیم برای بررسی و رفع آلودگی شهرهای جنوب استان بوشهر و شهرهای در معرض آلودگی کمیته ای شکل گرفته است.

لزوم توسعه مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین با رایزنی هایی که با وزیر نفت داشتیم، برنامه توسعه مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز را عملی کردیم که اکنون مطالعات شهرستان عسلویه به اتمام رسیده و دیگر شهرستان‌ها نیز به‌زودی انجام خواهد شد که تحول و کمک بسیاری به توسعه شهرستانهای جنوب استان می کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز با پیگیری هایی که صورت گرفت، کلینیک درمانی شهرستان عسلویه را به بیمارستان 50 تختخوابی تبدیل کردیم که چندی پیش شاهد بهره برداری از آن بودیم.

احمدی گفت: در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان عسلویه هم اعتبارات مناسبی اختصاص یافت که از برکت این سفر بسیاری از مشکلات مردم جنوب استان بوشهر مرتفع شد.

کد خبر 2415852

برچسب‌ها