۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

جمیری:

منطقه آزاد بوشهر منافع زیادی برای استان دارد/ لایحه منطقه آزاد ربطی به مسائل سیاسی ندارد

 منطقه آزاد بوشهر منافع زیادی برای استان دارد/ لایحه منطقه آزاد ربطی به مسائل سیاسی ندارد

بوشهر – خبرگزاری مهر: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد بوشهر منافع زیادی برای استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در نشست شورای اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم ارائه بیشترین و بهترین خدمات به مردم، اظهار داشت: عمر خدمتی مسئولان بسیار گذرا و کوتاه است و ما مسوولان باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: سد چمشیر که یکی از حیاتی ترین پروژه ها در استان بوشهر است، اکنون پیشرفت فیزیکی خود دارد که با تکمیل آن ۳۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گناوه و دیلم را آبیاری خواهد کرد.

وی در رابطه با ارسال نشده لایحه منطقه آزاد تجاری و اقتصادی بوشهر به مجلس شورای تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری و اقتصادی بوشهر مصوبه شورای عالی بنادر آزاد و هیات دولت را دارد که با تحقق آن کار بزرگی در استان بوشهر صورت خواهد گرفت.

لایحه منطقه آزاد هیچ گونه ربطی به مسائل سیاسی ندارد

جمیری در ادامه به اهمیت اجرای این طرح اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: منافع منطقه آزاد تجاری و اقتصادی بوشهر بسیار بیشتر از مضرات آن است که آن ها هم با بررسی و کارشناسی دقیق حل شدنی است.

جمیری با اشاره به اینکه نمایندگان استان بوشهر به محض ورود لایحه منطقه آزاد بوشهر به مجلس از آن استقبال و دفاع خواهند کرد، گفت: اکنون نیز که این لایحه به مجلس ارسال نشد به این دلیل بوده که دولت می خواهد توجیه لازم در ابعاد مختلف آن داشته باشد و ارائه کند و برای مجلس نیز قابل تصویب و توجیه باشد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی ها هم می خواهند عدم ارسال این لایحه به مجلس را به مسائل سیاسی مرتبط کنند که این حرکت ناپسندی است و لایحه منطقه آزاد هیچ گونه ربطی به مسائل سیاسی ندارد.

کد خبر 2415856

برچسب‌ها