۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹

محمودزاده:

آماده باش یکصد اکیپ راهداری زمستانی در سطح راه های استان اصفهان

آماده باش یکصد اکیپ راهداری زمستانی در سطح راه های استان اصفهان

اصفهان - خبرگزاری مهر: با توجه به شروع بارش های زودهنگام در استان اصفهان ۱۰۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری با استعداد ۶۰۰ نفر نیروی راهدار به همراه ۶۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در سطح راه های استان اصفهان مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودزاده با گرامیداشت دهه «ایمنی راه ها و مسئولیتهای ما» رعایت ایمنی در جاده‌ها را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: بحث ایمنی بیشتر به کاربران راه بر می‌گردد که با توجه به بررسی‌های به عمل آمده بیشترین آمار حوادث ناشی از رانندگی عامل انسانی است و بهترین راهکار فرهنگ‌سازی و اصلاح شیوه رانندگی در جاده‌هاست.

وی با بیان اینکه رانندگی در جاده‌ها با رانندگی در شهر متفاوت است و تجربه‌های خاص خود را می‌خواهد تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر می‌بایست اطلاعات و آخرین وضعیت جاده‌ها را از مرکز مدیریت راه ها کسب و با تجهیزات کامل رانندگی به خصوص در فصل زمستان نسبت به سفر اقدام کنند. همچنین رانندگی در جاده‌ها نیاز مند رعایت قوانین خاص خود است که باید آموزش های لازم صورت پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به آغاز بارش های زودهنگام، از آماده‌باش راهداری زمستانی خبر داد و گفت: راهداری زمستانی در قالب ۱۰۰ اکیپ ثابت و سیار با استعداد ۶۰۰ نفر نیروی راهدار  و ۶۰۰ خودروی سبک و سنگین در خدمتگزاری به مردم عزیز در سطح راه های استان اصفهان به خصوص مسیرهای صعب‌العبور مستقر و در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی ضمن توصیه رعایت موازین قانونی و مقررات راهنمایی و رانندگی از ترددکنندگان از راه های استان اصفهان خواست قبل از سفر از از طریق شماره‌های تماس گویای ۱۴۱، ۳۶۶۸۶۴۴۶ و همراه ۰۹۱۳۳۲۸۸۰۰۰ که به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی هستند از آخرین وضعیت جوی و راه های استان مطلع و با تجهیزات ایمنی کامل اقدام به سفر نمایند.

کد خبر 2418238

برچسب‌ها