۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۰۲

آیت‌الله صفایی بوشهری:

یک روز به عنوان قرآن در استان بوشهر نام‌گذاری می‌شود

یک روز به عنوان قرآن در استان بوشهر نام‌گذاری می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: یک روز به عنوان "قرآن در استان بوشهر نام‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی گسترش فعالیت های قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه فرهنگ دینی صورت گرفته است که لازم است از تلاش گران این عرصه تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به برخی از منویات مقام معظم رهبری، اضافه کرد: داشتن یک نظام موفقیت و دستیابی به پیشرفت و توسعه نیازمند نهادینه شدن قرآن در سطوح مختلف جامعه است.

امام جمعه بوشهر بر لزوم استفاده از الگوهای الهی و قرآنی در مراحل مختلف تاکید کرد و افزود: یکی از خیرات و برکات اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان است.

لزوم ساماندهی و اجرای مطلوب برنامه‌های قرآنی در سطح جامعه

وی بر لزوم ساماندهی و اجرای مطلوب برنامه‌های قرآنی در سطح جامعه تاکید کرد و بیان داشت: توسعه فضای قرآنی در جامعه یکی از مهمترین وظایف شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم اجرای پروژه‌های نوین قرآنی در استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: روزی به عنوان "روز قرآن" در استان بوشهر نام‌گذاری می‌شود که در این روز از فعالان عرصه قرآنی تقدیر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین از برگزاری محفل بزرگ قرآنی در استان بوشهر به عنوان یک پروژه نوین در این عرصه نام برد و افزود: این محفل بزرگ قرآن هر سال پیش از آغاز ماه محرم تشکیل می شود.

کد خبر 2418545

برچسب‌ها