۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵

رونمایی فیلم سینمایی «دو» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر

رونمایی فیلم سینمایی «دو» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر

پرویز پرستویی تهیه کننده و بازیگر فیلم سینمایی «دو» به حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: فیلم سینمایی "دو" اولین تجربه سینمایی سهیلا گلستانی در مرحله صداگذاری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز پرستویی بازیگر و تهیه کننده سینمای با اشاره به آخرین مراحل تدوین فیلم «دو» گفت: پس از پایان تدوین فیلم سینمایی «دو» توسط هایده صفی یاری، این فیلم در مرحله صداگذاری قرار گرفت و قرار است پس از گذراندن مرحله صداگذاری وارد مراحل فنی و لابراتوار شود و در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید.

پرستویی درباره مضمون فیلم سینمایی «دو» توضیح داد: فیلم سینمایی «دو» مضمونی اجتماعی دارد و ترجیح می دهم موضوع فیلم را بیان نکنم و تا زمان اکران داستان لو نرود. چون مطرح شدن داستان و خلاصه‌ای از قصه، مخاطب را از دیدن فیلم دلسرد می کند و به همین دلیل قضاوت مخاطبان در روز نمایش فیلم برایم بسیار مهم است.

علاوه بر پرویز پرستویی، مهتاب نصیرپور، سوگل خلیق، محمد ربانی، مهرانه مهین ترابی، محمدعلی سجادی، سارا قراچه‌داغی، مصطفی زند، پیمان جعفری، سارا پورصبری، الهام شعبانی، سمیه برجی، رضا مسعودی، علی احسانی، جواد فراهانی، امیر جنابی، ارد زند، سمانه وفایی، منیر شاهین و حسام نورانی در این فیلم سینمایی بازی می کنند.

پرستویی پیش از این در فیلم‌های «مهمان داریم»، «امروز» و «سه روز بیداری» با گلستانی همبازی شده بود.

کد خبر 2419185

برچسب‌ها