۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۱۸

چرخ «قورباغه و قناری» از فردا دوباره می‌چرخد

چرخ «قورباغه و قناری» از فردا دوباره می‌چرخد

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «قورباغه و قناری» از آغاز تصویربرداری این سریال خبر داد.

حبیب الله کاسه ساز تهیه‌کننده «قورباغه و قناری» در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: از فردا کار تصویربرداری سریال در لوکیشن منزل سرهنگ نادری با بازی حبیب دهقان نسب در اطراف میدان بهارستان آغاز می‌شود. قرار است مهدی فخیم زاده در دو نقش سرهنگ نصراللهی و ناصر پاپتی مقابل دوربین امیر كریمی برود.

وی با بیان اینکه تاكنون 50 درصد از مراحل ضبط سریال انجام شده است، تصریح کرد: با آغاز مجدد کار از فردا پروژه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده پیش خواهد رفت.

کاسه ساز افزود: تاکنون 250 دقیقه از سریال 10 قسمتی «قورباغه و قناری» ساخته شده است و 250 دقیقه بعدی هم ظرف مدت دو ماه آینده پایان می‌یابد.

این سریال طنز و پلیسی در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای با مشارکت نیروی انتظامی و شبکه یک سیما و با هدف نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها درباره چگونگی نفوذ تولیدكنندگان و پخش كنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید می‌شود.

مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوك میرزایی، فریبا كوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیر محمدزند، مهدی كاسه ساز، گلناز خالصی، حمید قلی خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حكیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این سریال هستند.

کد خبر 2421526

برچسب‌ها