۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲

عباسی در گفتگو با مهر:

۱۰ پروژه عمران شهری در آب‌پخش اجرا می‌شود

۱۰ پروژه عمران شهری در آب‌پخش اجرا می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار آب‌پخش گفت: ۱۰ پروژه عمران شهری در آب‌پخش اجرا می‌شود.

حسین عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور توسعه همه جانبه شهر آب‌پخش داشته‌ایم و بر این اساس برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای اجرای طرح ها و پروژه‌های مختلف در شهر آب‌پخش صورت گرفته است.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر آب‌پخش با شهرداری در اجرای طرح‌های مختلف، اذعان داشت: استفاده از مشارکت‌های مردمی را به عنوان یکی از راهکارهای توسعه‌ای آب‌پخش در دستور کار داریم.

شهردار آب‌پخش افزود: طرح آسفالت کوچه‌های آب‌پخش را با جدیت دنبال می‌کنیم و هر ماه سه کوچه آب‌پخش آسفالت می‌شود که نقش بسیار مهمی در جلب رضایت مردم داشته و توسعه شهر را رقم می‌زند.

عباسی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر آسفالت خیابان مسجد ولی عصر(عج) در کوی بهرام آباد و آسفالت خیابان‌های صائب و شهید دشتی را در کوی درواهی در دست اجرا داریم که امیدواریم تا پایان ماه شاهد تکمیل این سه طرح باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: طرح‌های استانی و ملی را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم و هفته آینده مناقصه طرح‌های استانی اجرایی در شهر آب‌پخش را برگزار خواهیم کرد.

شهردار آب‌پخش تصریح کرد: از زمان حضور در شهرداری، تلاش‌های بسیاری را برای پرداخت بدهی‌های شهرداری به پیمانکاران و همچنین پرداخت معوقات کارکنان داشته‌ایم و بخش زیادی از مطالبات را پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: جذب اعتبارات را در سطخ استانی و ملی با جدیت پیگیری می‌کنیم و لازم است که از مسئولان استان به ویژه استاندار بوشهر و مدیرکل امور شهری استانداری برای همکاری با شهرداری آب پخش تقدیر و تشکر کنیم.

کد خبر 2423609

برچسب‌ها