۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

به دلیل وجود مه غلیظ/

تردد خودروها در گردنه های خراسان شمالی به کندی انجام می شود

تردد خودروها در گردنه های خراسان شمالی به کندی انجام می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از وجود مه غلیظ و کندی تردد خودروها در گردنه های این استان خبر داد.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: تداوم بارش باران و وجود مه غلیظ درگردنه های امین الله در محور بجنورد - آزاد شهر و اسدلی در محور بجنورد - اسفراین موجب کندی تردد خودروها در این محورها شده است.

وی از رانندگانی که در این مسیرها تردد می کنند خواست تا با توجه به لغزنده بودن تمامی راههای اصلی و فرعی و تداوم بارش باران، با رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله، با احتیاط رانندگی و به توصیه های پلیس توجه کنند.

مدیر راهداری استان خراسان شمالی با اشاره به استقرار اکیپ های راهداری در طرح زمستانی افزود: این اکیپ به منظور کمک به رانندگانی که در محورهای این استان تردد می کنند در تمامی راهدارخانه ها و جاده های استان مستقر و فعال هستند.

وی تصریح کرد: رانندگان قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 یا تلفن 05832261000 با مرکز مدیریت راه های استان تماس و از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی بارش باران هم اکنون در تمامی شهرستانهای این استان ادامه دارد.

کد خبر 2424421

برچسب‌ها