۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۹:۵۵

صادقی به مهر خبر داد:

حادثه رانندگی در مسیر همدان- سنقر یک کشته و ۱۶ زخمی به‌جا گذاشت

حادثه رانندگی در مسیر همدان- سنقر یک کشته و ۱۶ زخمی به‌جا گذاشت

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از کشته و زخمی شدن ۱۷ تن در برخورد کامیون با مینی‌بوس در مسیر همدان- سنقر خبر داد.

فریدون صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از کشته و زخمی شدن ۱۷ تن در یک حادثه رانندگی در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون و مینی بوس در پنج کیلومتری ورودی شهرستان سنقروکلیایی از سمت محور همدان- سنقر باهم تصادف کردند  که منجر به مصدومیت ۱۶ نفر و کشته شدن یک تن شد.

وی تصریح کرد: این حادثه غروب روز پنج‌شنبه رخ داده و مصدومین به دو بیمارستان طالقانی در کرمانشاه و امام خمینی در شهرستان سنقر منتقل شدند.

صادقی افزود: در اثر این حادثه متأسفانه یک نفر فوت شد اما از ۱۶ مصدوم حادثه پنج نفر به علت ضربه به سر توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان طالقانی در کرمانشاه، ۹ نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) سنقر بستری و دو نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

اخیرا شاهد تصادفاتی با حجم بالای کشته‌شدگان در مسیرهای بزرگراهی هستیم که می‌طلبد مسئولان استان خصوصا در حوزه ساخت و نظارت بر راه‌ها تدابیری در جهت کاهش وقوع این تصادفات بیندیشند.

همچنین رانندگان نیز باید به توصیه‌های پلیس راه توجه اکید داشته و از انجام هرگونه اقدام خطرآفرین، خصوصا در جاده‌ها پرهیز کنند.

گفتنی است، بخش اعظمی از کامیون‌هایی که در مسیرهای بزرگراهی کرمانشاه تردد کرده و باعث وقوع این تصادفات می‌شوند کامیون‌های ترانزیتی سوخت است که سوخت کشور عراق را برای انتقال به کشورهای دیگر از مرزهای ایران حمل می‌کنند.

کد خبر 2425404

برچسب‌ها