۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۴۰

در حاشیه بازی تیم ماشین سازی تبریز مطرح شد:

حمایت از تیم ماشین سازی به عنوان برند فوتبال تبریز ضروری است/ لزوم توجه جدی باشگاه ها به استعدادهای بومی

حمایت از تیم ماشین سازی به عنوان برند فوتبال تبریز ضروری است/ لزوم توجه جدی باشگاه ها به استعدادهای بومی

تبریز- خبرگزاری مهر: شهردار تبریز گفت: حمایت از تیم ماشین سازی به عنوان برند فوتبال تبریز ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی ظهر شنبه در حاشیه تماشای بازی تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: از سالیان گذشته مراجعات و درخواستهای مکرر هواداران باشگاه ماشین سازی تبریز مبنی بر حمایت عادلانه از این تیم به دغدغه مسئولان تبدیل شده بود.

وی اظهار داشت: در طول یک سال گذشته هواداران این تیم قدیمی بارها از طریق مراجعه حضوری، ارسال نامه ها و طومارها خواستار حمایت شهرداری از این تیم بودند که با نظر اعضای شورا تصمیم به این کار گرفته شد.

نجفی تصریح کرد: ماشین سازی تبریز و تراکتورسازی هر دو برند فوتبال تبریز هستند و تیم ماشین سازی با تاریخ درخشان خود توانسته است دهها و صدها فوتبالیست را به فوتبال تبریز و کشور هدیه دهد.

وی گفت: وضعیت این تیم در سالهای گذشته نامناسب و آزاردهنده بود و این وضعیت اصلا در شان این تیم مردمی و با سابقه نبوده است.

شهردار تبریز ادامه داد: بازیکنان باید بدانند که پیراهن چه تیم بزرگی را به تن کرده اند و ما هم قول می دهیم حمایت جانانه ای از تیم ماشین سازی تبریز داشته باشیم.

صادق نجفی شهردار تبریز

وی با اظهار تاسف از برند سوزی در تبریز اظهار داشت: در تمامی دنیا پول های کلانی برای برند سازی و تقویت برندهای موجود هزینه می کنند ولی ما اصلا توجهی به عایدات بزرگی که برندها که فرهنگ ناملموس این شهر می باشند و می توانند برای شهر ها به ارمغان بیاورند نداریم و از این مسئله غافلیم.

نجفی با اشاره به اینکه اولین ها بودن در بسیاری از مسائل از برندهای تبریز می باشد گفت: اینجا مهد فوتبال ایران است و تیم ماشین سازی جز 5-6 تیم قدیمی فوتبال کشور می باشد که باید در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشد.

شهردار کلانشهر تبریز اظهار داشت: دربی تبریز با وجود ماشین سازی و تراکتورسازی معنای واقعی خود را بدست می آورد چون این دو تیم همواره مانند دو برادر و دو بال یک پرنده به رقابت سالم با همدیگر پرداخته اند و اتفاقات مثبت برای فوتبال تبریز در زمان رقابت این دو تیم بدست آمده است.

وی تقویت و حفظ برند های تبریز را اولویتی اساسی برای مسئولان شهر دانست و در این راستا احیای باشگاه ماشین سازی را احیای یک برند معتبر ورزشی دانست.

بودجه باشگاه باید افزایش یابد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز نیز در حاشیه این دیدار گفت:  تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوشفکر و ورزشدوستمان توجه و علاقه ویژه ای به ورزش و سلامت شهروندان و همچنین باشگاه قدیمی و پرهوادار ماشین سازی دارند.

عیسی اکبرزاده اظهار داشت: شهردار تبریز نشان داده است که همواره توجه خاص و ویژه ای به ورزش داشته و ورود به مقوله ماشین سازی تبریز و احیا قدیمی ترین باشگاه شمالغرب کشور نیز در همین راستا تلقی می شود.

وی با اشاره به رضایت شهروندان و فوتبال دوستان از اقدامات شهردار واعضای شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: شهردار تبریز بارها و بارها بر لزوم توجه به کشف و توجه به استعدادهای بومی در ورزش بخصوص ورزش فوتبال توجه دارند و این تاکید شهردار بر مقوله توجه به بازیکنان بومی باعث امیدواری خانواده فوتبال شهرمان شده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با اشاره به بازی هفته گذشته ماشین سازی در برابر شاهین کیش اظهار  داشت: تیم ماشین سازی تبریز برای حضور موفق در ادامه لیگ به تقویت نیاز دارد و در این راستا در نیم فصل 3 الی 5 بازیکن باید به تیم جذب نماییم.

وی با اشاره به درخواست خود از شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر افزایش بودجه باشگاه در سال جاری گفت: به دکتر نجفی گفتم برای موفقیت در لیگ باید چند بازیکن به تیم اضافه شود و برای این موضوع نیاز به افزایش بودجه سال جاری باشگاه داریم که وی نیز در این خصوص قول مساعد داد.

عیسی اکبرزاده مدیر عامل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز

اکبرزاده اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز آگاهی و شناخت بسیار خوبی به مقولات ورزشی دارند و از این رو نگاه بسیار عالمانه و آگاهانه ای به مقوله سلامتی و ورزش دارند که ثمرات آن در سالیان آینده پدیدار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پایان گفت: در حال حاضر باشگاه ماشین سازی تبریز با تشکیل تیم امید و تیم نوین به دنبال شناسایی و بکارگیری استعدادهای بومی فوتبال در قالب این دو تیم نیز می باشد.

استعدادهای بومی استان و به خصوص تبریز باید کشف و پرورش یابند

رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی نیز اظهار داشت: همدلی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار و سایر مسئولان استانی باعث احیای تیم ماشین سازی تبریز می شود.

جواد ششگلانی در خصوص تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: با انتقال امتیاز باشگاه ماشین سازی تبریز به شهرداری تبریز وثبات مدیریتی در این تیم در آینده نزدیک شاهد حضور قدرتمند این تیم در صحنه ورزش خواهیم بود.

وی افزود: هدف تمامی ما حفظ و حراست از تیم ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از مهمترین برندهای این کلانشهر می باشد.

عضو شورای شهر تبریز گفت: در شورای اسلامی شهر تبریز اعضای شورا دید حمایتی از قدیمی ترین تیم فوتبال کشور دارند و امیدوارم قدم های مثبتی در راستای حمایت از تیم ماشین سازی برداشته شود.

جواد ششگلانی

عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: ایجاد نشاط اجتماعی، توجه به خواسته های شهروندان تبریزی و حفظ تیم با اصالت و قدیمی ماشین سازی تبریز از جمله دلایلی است که باعث شد تا مالکیت و مدیریت تیم ماشین سازی تبریز بر عهده شهرداری گذارده شود.

ششگلانی با اشاره به اینکه توجه به کشف و پرورش استعدادهای بومی استان و بخصوص تبریز همواره باید در راس برنامه های باشگاههای مختلف باشد اظهار داشت: باشگاه های استان باید به سمت کشف پرورش و استفاده از استعدادهای بومی منطقه گام بردارند و در این راستا باشگاه ماشین سازی تبریز نیز باید توجه خاصی به این مقوله داشته باشد.

 

 

کد خبر 2426413

برچسب‌ها