۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳

همزمان با هفته بسیج/

سه سالن ورزشی در سیریک به بهره برداری می رسد

 سه سالن ورزشی در سیریک به بهره برداری می رسد

سیریک – خبرگزاری مهر: مسئول مهندسی ناحیه مقاوت سپاه سیریک از افتتاح سه سالن ورزشی و ساختمان پنج پایگاه مقاومت به مناسبت هفته بسیج در سیریک خبر داد.

پاسدار فضل الله قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در راستای اجرای برنامه های هفته بسیج در سیریک بیان داشت: همزمان با هفته بسیج سه سالن ورزشی صالحین و به همراه آن ساختمان پنج پایگاه مقاومت بسیج با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیریک و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

پاسدار قاسمی اضافه کرد: این سوله ها به منظور تقویت روحیه و جسم و از طرفی ایجاد زمینه رشد و شکوفایی همه جوانان و با اهداف چند منظور برای بهره برداری فرهنگی و ورزشی که هرکدام به مساحت ۴۰۰ متر مربع در روستاهای کنار جو، شهید مردان و شهر سیریک ساخته شده است.

وی افزود: هر کدام از این سوله های صالحین با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان وساختمان برای هر پایگاها با اعتبار ۲۵ میلیون تومان همزمان در هفته بسیج در روستاهای روتان، پالور، کرپان، شهید مردان، کوهستک و گوهردو افتتاح و به بهره برداری رسید.

قاسمی با اشاره به اینکه تعداد کل ساختمانهای در دست ساخت برای پایگاه مقاوت بسیج در شهرستان سیریک ۲۵ دستگاه ساختمان عنوان و خاطرنشان کرد: این پنج پایگاه جزو اولین پایگاهای شهرستان هستند که به لطف خداوند، و به پاس همکاری و پیگیری های مکرر و مجدانه فرمانده سپاه سیریک توانسته اند صاحب خانه شوند.

وی همچنین از احداث دو سالن صالحین تا پایان امسال در شهرستان سیریک خبر داد و گفت: ساخت این دو سوله ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با همت سپاه سیریک و خیران بسیجی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

همزمان با برنامه های هفته بسیج در سیریک افتتاح طرح های محرومیت زدایی از سوی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سیریک افتتاح غسالخانه بخش بمانی هم  در این روز صورت گرفت.

کد خبر 2427739

برچسب‌ها