۳ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۱۸

با انتخاب اعضای هیات مدیره؛

سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد

سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد

حمیدرضا سیاسی که اعلام کرده بود اگر مجبور شود مدیرعاملی پرسپولیس را قبول خواهد کرد، به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سمت خود برکنار شد، اعضای وقت هیات مدیره باشگاه بهروز منتقمی را به عنوان سرپرست پرسپولیس و جانشین علیرضا رحیمی انتخاب کردند.

مدیریت منتقمی در قالب سرپرست باشگاه پرسپولیس از 19 شهریورماه تا امروز سوم آذرماه ادامه داشت. چند روز پیش وزارت ورزش و جوانان حسین کلانی و جعفر کاشانی دو پیشکسوت باشگاه را به عنوان اعضای هیات مدیره جایگزین حسین کاظم پور و مهدی خواجه وند کرد تا زمینه تغییرات در عرصه مدیریتی آماده شود.

همانطور که حمیدرضا سیاسی به خبرگزاری مهر خبر داده بود، جلسه هیات مدیره باشگاه امروز دوشنبه برگزار شد که در این جلسه خود سیاسی به عنوان مدیرعامل معرفی شد. جعفر کاشانی هم به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شد.

سیاسی امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه بهروز منتقمی و حسین کلانی اعلام کرده‌اند علاقه‌ای به مدیرعاملی ندارند و با این حساب خودش گزینه اصلی مدیرعاملی محسوب می‌شود، گفت: اگر ناگزیر باشم بله، مدیرعامل خواهم شد. تمایل قلبی من خدمت به هواداران است و اگر بتوانم در هر پستی خدمت کنم، خوشحال خواهم شد!

کد خبر 2428135

برچسب‌ها