۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶

محمدزاده:

مركز كنترل ترافیك شهرستان كاشمر از محل جرائم رانندگی راه‌اندازی می‌شود

مركز كنترل ترافیك شهرستان كاشمر از محل جرائم رانندگی راه‌اندازی می‌شود

كاشمر - خبرگزاری مهر: كارشناس حمل و نقل امور شهری استانداری خراسان رضوی از اختصاص ۲۵۵ میلیون تومان از محل جرایم رانندگی به شهرداری كاشمر و راه اندازی مركز كنترل ترافیك شهرستان از محل این اعتبارات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدزاده در جلسه كارگروه ایمنی و ترافیك شهری و جاده ای شهرستان كاشمر كه صبح امروز برگزار شد از اختصاص ۲۵۵ میلیون تومان از محل جرایم رانندگی به شهرداری كاشمر خبر داد.

وی با بیان اینكه برای سومین بار اعتبارات از محل جرایم راهنمایی ورانندگی توزیع می شود كه تخصیص آنها ۱۰۰ درصد است، گفت: این تخصیص اعتبار از محل درآمد جرایم ماخوذه شهرستان بدست آمده است.

كارشناس حمل و نقل امور شهری استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینكه اعتبارات اختصاص یافته در قالب پروژه های عملیاتی پرداخت خواهد شد، افزود: در تقسیم درآمد از محل جرایم راهنمایی و رانندگی ۲۰ درصد در اختیار راهنمایی و رانندگی، ۲۰ درصد در اختیار راه و شهرسازی و باقی مانده به شهرداری و دهیاری ها اختصاص می یابد.

محمدزاده با بیان اینكه شاخص های متفاوت از قبیل جمعیت، مطالعات مصوب برای ترافیك و عملكرد شهرداری ها اختصاص می یابد تصریح كرد: شهرداری كاشمر تاكنون مطالعات خوب و كاملی برای رفع نواقص ترافیكی داشته است.

وی همچنین در ادامه از راه اندازی و تجهیز مركز كنترل ترافیك برای شهر كاشمر از محل این اعتبارات خبر داد و افزود: خرید و نصب تجهیزات و علائم ترافیكی، تجهیز ماشین آلات خط كشی معابر، اصلاح هندسی معابر و احداث گذرگاه غیر همسطح عابر پیاده از دیگر مصوبات مربوط به این اعتبارات است.

محمد زاده در ادامه از اختصاص ۶۳ میلیون تومان به شهرداری ریوش نیز خبر داد و گفت: این اعتبار در دو نقطه از بلوار امام علی (ع) این شهر هزینه می شود.

 

 

کد خبر 2428532