۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹

مرادی در گفتگو با مهر:

می‌توانستم به‌جای شایسته تقدیر، برگزیده باشم

می‌توانستم به‌جای شایسته تقدیر، برگزیده باشم

برنده عنوان «شایسته تقدیر» جایزه جلال در بخش داستان کوتاه گفت: می‌توانستم به جای شایسته تقدیر در جایگاه برگزیده باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره جایزه جلال آل احمد عصر دیروز دوشنبه ۳ آذر به کار خود پایان داد. این جایزه در بخش داستان کوتاه، ‌ دارای برگزیده نبود و فقط یک داستان‌نویس را به عنوان شایسته تقدیر معرفی کرد.

مردعلی مرادی داستان‌نویس و مولف مجموعه‌داستان «رازهای سانتی‌متری» که به خاطر این کتاب به‌عنوان فرد شایسته تقدیر بخش داستان کوتاه هفتمین دوره جایزه جلال معرفی شد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این جایزه گفت: همین‌که داوران جایزه چنین نظری داشتند و این کتاب را انتخاب کردند، جای تشکر دارد.

وی درباره حضورش در دیگر جوایز و جشنواره‌ها گفت: من تا به حال در جایزه و جشنواره‌ای شرکت نکرده بودم و درباره وضعیتم در این جایزه هم خبر نداشتم تا این‌که یکی از دوستانم، دو هفته پیش در این باره به من خبر داد.

این داستان‌نویس درباره کیفیت داوری این دوره جایزه جلال گفت: به داوری‌ها احترام می‌گذارم اما از سال ۷۶ به طور جدی داستان می‌نویسم. البته «رازهای سانتی‌متری» اولین کتاب من است ولی اگر قصدش را داشتم، می‌توانستم تا امروز ۳ مجموعه‌داستان منتشر کنم. من واقعا در حوزه داستان‌نویسی زحمت کشیده‌ام و به نظرم می‌توانستم به جای شایسته‌تقدیر، برگزیده بخش داستان کوتاه جایزه جلال باشم.

مرادی گفت: من کار خودم را کردم و داستان‌های خودم را نوشتم و از این که جایزه جلال من را پیدا کرد، خوشحالم.

کد خبر 2428551

برچسب‌ها