۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۳

مقیمی:

دیپلمات های ایرانی به پشتوانه بسیج در مذاکرات ایستادند

دیپلمات های ایرانی به پشتوانه بسیج در مذاکرات ایستادند

اراک-خبرگزاری مهر: استاندار استان مرکزی با بیان اینکه بسیج همواره با اقتدار در صحنه های مختلف حضور داشته است، گفت: امروز هم ایستادگی دیپلمات های ایرانی در مذاکرات، نتیجه پشتیبانی اقشار مردم بویژه بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی، صبح سه شنبه در همایش شکوه مقاومت بسیجیان ناحیه اراک، با اشاره به اینکه بسیج مستضعفان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگترین وقایع تاریخ جهان به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، افزود: بسیج در عرصه های مختلف پس از انقلاب حضور پررنگ دارد.

وی با بیان اینکه رژیم ستمشاهی و آمریکا و انگلیس جنایتکار که بسیاری از تصمیمات را با نظرات خود رقم می زدند به دنبال اسلام زدایی بودند، اضافه کرد: مردم که فعالیت های غیرانسانی رژیم پهلوی را دیده بودند از امام خمینی (ره) حمایت و تمام توان خود را برای حفظ و پاسداری از ارزش های آن به کار گرفتند.

عمده موفقیت ها در دفاع مقدس با فعالیت بسیجیان حاصل شد

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب هم دشمن با تحمیل جنگ به این ملت به دنبال شکست و دست نشانده شدن ایران اسلامی بود، گفت: اگرچه ارتش و سپاه فعالیت های گسترده ای برای مقابله با دشمن انجام دادند؛ اما بسیج در تمام عرصه های جنگ تحمیلی و سازندگی حضور چشمگیر داشت.

مقیمی با تاکید بر اینکه عمده موفقیت های در هشت سال دفاع مقدش با فعالیت های مقتدرانه بسیجیان حاصل شد، اظهار کرد: این نیروهای مخلص با عظم راسخ در برابر دشمن ایستادگی کردند و خاک ایران اسلامی را از اشتغالگران خالی کردند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در دوران سازندگی نقش چشمگیری داشته و فعالیت های ماندگاری انجام دادند، تصریح کرد: ساخت خانه ها، شهرها، کارخانجات و مدارس و مراکزی علمی و آموزشی از جمله فعالیت های این قشر است، که زمینه پیشرفت های علمی ایران اسلامی شد.

استاندار استان مرکزی با اشاره به تحریم هایی که در سا های اخیر برای ایران ایجاد شده است، افزود: بسیجیان و به ویژه دانشمندان بسیجی با حضور گسترده و فعال در این عرصه به جهانیان نشان دادند، که تحریم ها نیز کارساز نبوده و ما همچنان موفقیت را کسب می کنیم.

مقیمی ادامه داد: دانشمندان جوان ایران اسلامی با تلاش و کوشش توانستند در سال های اخیر دستاوردهای مطلوبی کسب کنند که حاکی از این است تحریم ها روحیه تلاش و کوشش را در ملت ایران دوچندان کرد تا به جهانیان نشان دهیم ما ملت وابسته ای نیستیم.

دیپلمات های ایران به پشتوانه بسیج مقابل دنیا ایستادند

وی با بیان اینکه دیپلمات های ایران به پشتوانه ملت و بسیجیان همیشه در صحنه مقابل شش کشوری که خود را داعیه دار دنیا می دانند نشسته و مذاکره کردند، گفت: تیم مذاکره کننده ایران برای حمایت از حقوق ملت با اقتدار در برابر دنیا ایستادگی کرد.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: از نتایج مذاکرات می توان فهمید که تیم مذاکره کننده مانند گذشته به پشتوانه ولایت فقیه و پشتیبانی مردم و بسیجیان بار دیگر پیروز میدان می شود.

مقیمی با بیان اینکه امروز دست پرورده های آمریکا در کشورهای مسلمان دنیا علیه اسلام و برای دستیابی به مقاصد پلید خود در تلاش برای به انحراف کشیدن مسلمانان از خط اسلام ناب محمدی هستند، اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که ملت های مسلمان هموار در مسیر الهی حرکت کرده برای فرستادن آمرکا و دست نشانده های آن به زباله دان تاریخ از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

وی خواستار حضور یکپارچه و مداوم بسیجیان در صحنه های مختلف شد و گفت: دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در خانواده بزرگ بسیج ضروری است.

کد خبر 2429489

برچسب‌ها