۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۴

ناصری:

تخصیص 107 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به طرح‌های میراث فرهنگی بوشهر

تخصیص 107 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به طرح‌های میراث فرهنگی بوشهر

بوشهر- خبرگزاری مهر: مدیر کل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری بوشهر گفت: 107 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به طرح‌های میراث فرهنگی بوشهر تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر ناصری ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: یکی از ظرفیت های توسعه‌ای استان بوشهر مربوط به توسعه گردشگری است که استاندار و دیگر مسئولان استان نیز تاکید بسیار زیادی بر این موضوع دارند.

وی بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر برای درآمدزایی و توسعه اشتغال در استان تاکید کرد و بیان داشت: استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند گردشگری را در استان بوشهر توسعه دهد که باید حمایت لازم از سرمایه‌گذاران صورت بگیرد.

مدیر کل بودجه و برنامه‌ریزی استانداری بوشهر به اشاره به حمایت از بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های مختلف در استان بوشهر، افزود: در سال جاری شاهد افزایش 60 درصدی اعتبارات عمرانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر هستیم.

وی با بیان اینکه افزایش اعتبارات باعث اجرای سریع‌تر و با کیفیت‌تر طرح‌ها می شود، بیان داشت: امسال 107 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی به طرح‌های میراث فرهنگی اختصاص یافته است.

ناصری تاکید کرد: اعتبارات بسیار خوبی نیز در زمینه گردشگری در اختیار شهرداری‌ها قرار دارد که این اعتبارات جدای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است و در مجموع  میزان بودجه میراث فرهنگی استان بوشهر به 200 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی همچنین از افزایش اعتبارات هزینه‌ای و جاری میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: امیدواریم تا پایان سال شاهد تخصیص همه اعتبارات مصوب در این بخش باشیم.

کد خبر 2431063