۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۰

رحیمیان:

لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور در شاهرود برگزار شد/ آزادشهر قهرمان شد

لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور در شاهرود برگزار شد/ آزادشهر قهرمان شد

شاهرود – خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه های کشور با شرکت شش تیم در سالن ورزشی جانبازان شاهرود برگزار شد گفت: تیم ملی کشور بعد از اتمام این مسابقات برای انجام چند بازی تدارکاتی به برزیل اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی رحیمیان صبح جمعه در حاشیه رقابت های والیبال نشسته لیگ دسته یک باشگاه های کشور که در سالن ورزشی جانبازان شاهرود برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اعزام تیم ملی والیبال نشسته ایران به اردوی برزیل برای انجام چند بازی تدارکاتی افزود: در جلسه ای که با دبیر انجمن والیبال نشسته معلولان و جانبازان کشور داشتیم یکی از عوامل ناکامی تیم ملی در مسابقات جهانی عدم توجه به جوان گرایی و انجام بازی های تدارکاتی اعلام شد.

وی با بیان این مطلب که محمد حسین شفقی اعزام تیم ملی به برزیل را در راستای همین امر دانسته است خاطرنشان کرد: تیم ملی به همراه ۲۰ نفر به مدت ۱۵ روز در برزیل اردوی تدارکاتی خواهد داشت و در مقابل تیم برزیل هم اردوی تدارکاتی خود را در کشور ایران برگزار خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به نقل از شفقی تصریح کرد: استعداد یابی و شناسایی بازیکنان مستعد زیر ۲۵ سال کشور هم با دعوت ۶۰ بازیکن و انتخاب ۲۰ نفر انجام شده و سه بازیکن هم به تیم ملی بزرگسالان انتقال یافته اند.

رحیمیان برگزاری رقابت های سوپر لیگ در شهرهای مختلف را دلیل توجه خوب مسئولان به این رشته خواند و عنوان کرد: بازیها در سه منطقه انجام شده و حداقل تا ۲۰ روز آینده شش تیم برتر در یکی از استان ها برای مشخص شدن نتیجه نهایی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با یادآوری این مطلب که مسابقات والیبال نشسته لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۷ تیم در سه منطقه انجام شده اذعان داشت: تیم آزاد شهر در رقابت های والیبال نشسته قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در شاهرود اول شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در پایان ابراز داشت: تیم آزاد شهر در این دوره از رقابت ها با ۱۵ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم های شاهرود و آق قلا با ۱۲ و هفت امتیاز جایگاه های بعدی را به خود اختصاص داده و جواز حضور دور بعد بازی ها را بدست آوردند.

کد خبر 2431411

برچسب‌ها