۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۴

قرآن نویس:

29 مدرسه خیرساز در اردبیل احداث می شود/ افتتاح 13 مدرسه طی امسال

29 مدرسه خیرساز در اردبیل احداث می شود/ افتتاح 13 مدرسه طی امسال

اردبیل – رئیس مجمع خبرین مدسه ساز استان اردبیل از کلنگ زنی و احداث 29 مدرسه خیرساز در قالب 140 کلاس درسی در این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قرآن نویس عصر شنبه در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل افزود: از این تعداد 10 مدرسه خیرساز در قالب 45 کلاس درس از جمله پروژه های کلنگ زنی شده در سال جاری است.

وی اضافه کرد: این مدارس خیرساز در مناطق قره قشلاق و گنجگاه کوثر، آق بلاغ رستم خان، گلمغان و قلعه جوق اردبیل، اوجگاز و روستای اباذر نیر، بنیاد برکت هیر و... کلنگ زنی شده و در آینده نزدیک به مدارس خیرساز استان اضافه خواهد شد.

رئیس مجمع خبرین مدسه ساز استان تصریح کرد: همچنین امسال 19 پروژه اجرایی نیز در قالب 95 کلاس درس در دست اجرا است که طی امسال و سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسند.

وی ساخت این مدارس را در مناطق محروم، روستایی و شهری اردبیل، گرمی، مشگین شهر، پارس آّباد و... برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر استقبال از مدرسه سازی توسط خیرین این استان روند رو به رشدی داشته و مشارک خیرین قابل توجه است.

به گفته قرآن نویس علاوه بر این پروژه ها، تا آغاز سال تحصیلی جاری نیز 13 مدرسه در قالب 60 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز این استان تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده بود.

کد خبر 2432295

برچسب‌ها