۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶

خواجوي خبر داد:

كشف 15 ميليارد ریال كالاي قاچاق در اميديه

كشف 15 ميليارد ریال كالاي قاچاق در اميديه

اهواز ـ رئيس پليس آگاهي خوزستان از كشف 15 ميليارد ریال كالاي قاچاق در اميديه خبر داد.

سرهنگ حفيظ اله خواجوي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق كالا و به منظور حمايت از توليد داخلي، ماموران پليس آگاهي شهرستان اميديه حين كنترل خودروهاي عبوري محور ديلم ـ اميديه به يك دستگاه كاميون تريلر نفتكش مظنون و آن را به منظور بررسي بيشتر متوقف كردند.

وي افزود: در بازرسي از اين كاميون تريلر كه با شگرد خاص و به صورت حرفه اي اقدام به جاسازي كالا كرده بود، تعداد يك ميليون و 537 هزار عدد قرص ترامادول، سه هزار و 650 ثوب انواع پوشاك خارجي، شش هزار و 120 تيوپ خمير دندان با مارك سيگنال و تعداد 14 قوطي 15 كيلويي معادل 210 كيلوگرم پودر نيرو زا به ارزش تقريبي 15 ميليارد ريال كشف شد.

رئيس پليس آگاهي خوزستان با اشاره به دستگيري يك نفر در اين رابطه بيان كرد: متهم براي سير مراحل قانوني در اختيار مراجع قضايي قرار داده شده است.

خواجوي با اشاره به خسارت سوء قاچاق كالا بر اقتصاد ملي و توسعه كشور گفت: كنترل ناوگان حمل و نقل با هدف ناامن كردن فضا براي قاچاقچيان صورت مي گيرد.

دستگيري دو سارق احشام در  اميديه

وي عنوان كرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهاي شهرستان اميديه كه با شگرد خاصي انجام مي شد، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي شهرستان اميديه بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند. ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي هويت سارقان و مخفيگاهشان شدند كه با هماهنگي مقام قضايي در يك عمليات غافلگيرانه دو متهم را دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي خوزستان در پايان گفت: اين متهمان در بازجويي ها به 6 فقره سرقت احشام در اين شهرستان اعتراف كردند. متهمان در بازجويي هاي فني پليس اعلام كردند كه بيشتر سرقت ها در شب و از آغل هاي بدون حفاظ ايمني انجام شده است.

کد خبر 2433400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha