۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵

نادری فر خبرداد:

معرفی۱۴۸ نفر از بهبودیافتگان اعتیاد برای دریافت وام به بانکهای همدان

معرفی۱۴۸ نفر از بهبودیافتگان اعتیاد برای دریافت وام به بانکهای همدان

همدان- مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: تاکنون تعداد ۱۴۸ نفر از بهبودیافتگان اعتیاد برای دریافت وام اشتغال به بانکهای عامل استان همدان معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد نادری فر پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ساماندهی معتادان پر خطر و نظارت بر مراکز درمان اعتیاد، با اشاره به اینکه معتادان پر خطر و کارتون خواب چهره شهر را مخدوش می کنند، اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل های بالا دستی سازمان بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی موظف به جمع آوری و ورود معتادان پر خطر در چرخه درمان هستند.

وی افزود: علیرغم نیاز موجود، همدان فاقد گرمخانه کاهش آسیب در حوزه زنان است و همین امر موجب بروز آسیبهای جدی امنیتی، اخلاقی و روانی شده است.

نادری فر در ادامه بر معرفی بهبودیافتگان از اعتیاد به مراکز فنی و حرفه ای برای آموزش مهارتهای حرفه آموزی تاکید و عنوان کرد: تا کنون تعداد ۱۴۸ نفر از بهبودیافتگان برای دریافت وام اشتغال به بانکهای عامل استان معرفی شده اند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان از دستگاههای همکار خواست تا با برنامه ریزی و بازنگری در نوع و نحوه خدمات به معتادان پر خطر و افراد آسیب پذیر، بیش از گذشته در پاکسازی شهر از حضور سرگردان آنان همکاری کنند.

وی تاکید کرد: عدم نظارت بر فرایند درمان معتادان پر خطر یکی از عوامل کاهش امنیت اجتماعی در استان همدان است.

کد خبر 2433624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha