۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۲۳

سرمربی تیم فوتبال گرند خراسان تغییر کرد/ صاحبی آمد؛ سروری رفت

سرمربی تیم فوتبال گرند خراسان تغییر کرد/ صاحبی آمد؛ سروری رفت

بجنورد - در پی شکست های مکرر تیم فوتبال گرند خراسان طی هفته های اخیر مسابقات لیگ دسته دو کشور، سرمربی این تیم تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سروری که سرمربی گری تیم گرند را برعهده داشت در پی ناکامی های اخیر تیمش مقابل تیم های سپید رود رشت، خونه به خونه بابل، شهرداری زنجان و بهمن شیراز جای خود را به رضا صاحبی داد.

سروری که از فوتبالیست های سابق تیم راه آهن و ابومسلم خراسان بود، مدت زیادی هدایت تیم گرند خراسان را بر عهده داشت و به رغم تلاشهای فراوانی که برای کسب پیروزی این تیم مقابل رقبایش داشت، اما طی هفته های اخیر با ناکامی های پی در پی مواجه و موجب شد تا هیات مدیره باشگاه گرند خراسان نسبت به تغییر وی اقدام کند.

صاحبی سرمربی جدید این تیم از پیشکسوتان فوتبال خراسان شمالی است که سابقه مربی گری در تیم ابومسلم خراسان را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۲ در باشگاه فوتبال ذوب ‌آهن اصفهان بازی می‌کرد و در لیگ آزادگان ۸۰–۱۳۷۹ با به‌ ثمر رساندن ۱۴ گل برای ذوب‌آهن آقای ‌گل لیگ فوتبال ایران شد.

صاحبی پیش و پس از ذوب‌آهن در باشگاه فوتبال پیام مشهد بازی کرد و در سال ۱۳۸۵ به دلیل مصدومیت فوتبال را کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال دسته دومی گرند خراسان پس از آخرین باخت خود مقابل سپید رود رشت، در هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم در گروه الف در رده آخر جدول قرار دارد.

کد خبر 2433989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha