۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰

وونگ کار وای در آرزوی همکاری با بازیگران بالیوود

وونگ کار وای در آرزوی همکاری با بازیگران بالیوود

وونگ کار وای کارگردان هنگ کنگی در آرزوی ساختن فیلمی با حضور بازیگران بالیوود چون شاهرخ خان و امیر خان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، وونگ کار وای کارگردان شناخته شده می‌گوید به شدت مشتاق است فیلمی با حضور چهره‌های مشهور بالیوود مثل شاهرخ هان و امیر خان بسازد.

این کارگردان 56 ساله هنگ کنگی در حالی که در جشنواره بین المللی فیلم هند در گوآ حضور یافته بود تا جایزه یک عمر دستاورد هنری را از این جشنواره دریافت کند، این سخنان را ادا کرد.

جشنواره فیلم هند با نمایش فیلم «استاد بزرگ» ساخته کاروای به پایان رسید.

کاروای در این مراسم گفت: به نظرم بالیوود سرزمین استعدادهاست و من از هوادران این سینما هستم.

وی افزود: فیلم های بالیوود پر از نشاط هستند. اگر زمان به من مهلت بدهد و پروژه دیگری در دست نداشته باشم خیلی دوست دارم با چهره‌هایی مثل شاهرخ خان و امیر خان همکاری کنم. فکر می کنم کار کردن با آنها خیلی جالب باشد.

جدیدترین فیلم شاهرخ خان با عنوان «سال نو مبارک» بود. امیرخان نیز به زودی در یکی از مهم ترین فیلم های سال بالیوود یعنی «پی کی» روی پرده های نقره‌ای می رود. تاریخ اکران این فیلم 19 دسامبر است و دیسنی هند مسئولیت توزیع آن را برعهده دارد.

14189.jpg

کاروای همچنین گفت که همیشه از تحسین کنندگان ساتیاجیت رای کارگردان فقید هندی بوده و بیشتر فیلم‌های او را دیده است. او گفت سینمای بالیوود را دنبال می‌کند و از فیلم «ظرف نهار» لذت برده است. این فیلم در آمریکا اکران شده و اولین تجربه کارگردانی ریتش باترا بوده است. کار وای در این زمینه گفت: از این که شنیدم این فیلم اولین تجربه کارگردانی کارگردانش است بسیار شگفت زده شدم. او یک استعداد واقعی است.

جشنواره سینمای هند امسال با حضور چین به عنوان کشور مرکز توجه برگزار شد و در نهایت یک قرارداد همکاری مشترک به امضا رسید تا سینمای هند و چین با همکاری هم به تولید فیلم بپردازند.

کاروای در این زمینه گفت: هر دو کشور دارای قدیمی‌ترین تمدن‌های بشری در قاره آسیا هستند و هر یک در صنعت فیلم توانایی های ویژه دارند. ما مسایل مشترک زیادی داریم.

چهل و پنجمین جشنواره بین المللی سینمای هند امسال با حضور آمیتاب بچان در مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرد. راجنیکانت بازیگر مشهور هندی نیز در این مراسم به عنوان هنرمند سال مورد تجلیل قرار گرفت.

جشنواره بین المللی فیلم هند از 20 تا 30 نوامبر در گوآ برگزار شد. 

کد خبر 2434253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha