۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹

سرهنگ نجفی خبر داد:

۵ باند سرقت در خرم آباد منهدم شدند/ اعتراف به ۲۲۴ فقره سرقت

۵ باند سرقت در خرم آباد منهدم شدند/ اعتراف به ۲۲۴ فقره سرقت

خرم آباد - فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از انهدام پنج باند سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نجفی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت هفتگی و روزانه در سطح شهر خرم آباد و محلات آن اجرا شده و بازخوردهای خوبی به دنبال داشته است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی طی دو هفته گذشته و با برنامه ریزی نیروهای تخصصی پلیس آگاهی شهرستان خرم آباد پنج باند سرقت در بحث محتویات، قطعات و لوازم داخل خودرو شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد تعداد سارقان این باندها را ۱۱ نفر برشمرد و عنوان کرد: در این راستا پنج نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نجفی اضافه کرد: از این پنج باند سرقت اموال زیادی کشف و ضبط شده است بطوریکه سارقین تا کنون به ۲۲۴ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

وی ارزش تقریبی اموال کشف شده را حدود ۹۰۵ میلیون ریال برشمرد و افزود: این سارقین بین ۱۸ تا ۲۵ ساله بوده و اکثر آن ها معتاد و سابقه دار هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری یک باند سرقت منزل نیز خبر داد و بیان داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی یک باند سارقین منزل که سابقه سرقت های دیگری داشتند دستگیر شدند و پرونده های آنها به طور ویژه در حال تشکیل بوده و به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.

دستگیری یک باند سارقین کیف قاب در هفته گذشته

سرهنگ نجفی از دستگیری یک باند سارقین کیف قاب در هفته گذشته خبر داد و عنوان کرد: این سارقین به ۲۰ فقره کیف قاپی در سطح شهر اعتراف کردند.

وی افزود: ارزش تقریبی اموال سرقتی در این زمینه ۸۶ میلیون ریال برآورد شده و یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد اظهار داشت: سال گذشته یک نفر سارق منزل به ۹۰ فقره سرقت اعتراف کرده بود که امسال نیز مجدد مرتکب ۱۰ فقره سرقت از منزل شده است.

سرهنگ نجفی ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق سابقه دار را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برشمرد و اضافه کرد: در این زمینه نیز یک مالخر دستگیر شد.

وی بیان داشت: دستگیری این سارقان نتیجه کار همکاران ما در پایگاه آگاهی شهرستان خرم آباد بوده که در این زمینه عملکرد خوبی دارند بطوریکه مردم قدردان این زحمات بوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد یادآور شد: مجرمین و سارقین باید بدانند پلیس بطور مداوم آنها را رصد خواهد کرد و افراد سابقه دار تحت کنترل پلیس هستند و بزودی گرفتار قانون خواهند شد.

راه اندازی دوربین های نظارتی عامل شناسایی هر چه بهتر سارقان

سرهنگ نجفی راه اندازی دوربین های سطح شهر خرم آباد را عامل شناسایی هر چه بهتر سارقین دانست و تصریح کرد: این دوربین های تصویری در ۶۰ نقطه شهر نصب شده اند و کسانی که بخواهند کوچکترین ناامنی ایجاد کنند شناسایی خواهند شد.

وی از راه اندازی دو قرارگاه در بحث خرده فروشی های مواد مخدر خبر داد و گفت: با راه اندازی این قرارگاه ها به صورت ویژه با خرده فروشی های مواد مخدر برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد اضافه کرد: همچنین در بحث تیراندازی های غیر مجاز بر اثر اختلافات خانوادگی و قومی قبیله ای تخلفات صورت گرفته بصورت ویژه رصد می شوند.

سرهنگ نجفی در این رابطه افزود: در این راستا یکی از سابقه داران که مرتکب هشت مورد تیراندازی شده بود دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 2434309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha