۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹

صادقلو خواستار شد؛

شورای سیاست گذاری پنبه در کشور احیا شود

 شورای سیاست گذاری پنبه در کشور احیا شود

گرگان - استاندار گلستان خواستار احیای شورای سیاست گذاری پنبه در کشور توسط دولت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو صبح سه شنبه در ورزشگاه آزادی گرگان در جمع پرشور مردم استان گلستان گفت: از دولت در راستای سیاست های اجرایی و اثرات مثبت ایجاد شده در فرایندهای دیپلماسی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و تعامل جهانی و مذاکرات هسته ای، مهار تورم و اجرای موفق بسته سلامت و بیقراری در بهبود وضعیت رونق اقتصادی و سایر تلاش ها تشکر می کنیم.

صادقلو افزود: از تصمیم دولت در ماه های ابتدایی سال در اجرای خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان گلستان و پرداخت یارانه شیر تشکر می کنیم.

وی در ادامه به بیان دغدغه های استان گلستان اشاره و اظهار کرد: پنبه گلستان که زمانی پایتخت پنبه کشور و جهان بوده است اکنون در وضعیت خوبی به سر نمی برد.

وی افزود: از نظر سطح زیر کشت پنبه در وضعیت نامناسبی قرار داریم و این موضوع منجر به بیکاری گسترده و تعطیلی کارخانجات پنبه استان شده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: درخواست می کنم سازمان پنبه استان احیا شود و توسعه تکنولوژی، بذر مرغوب، بر اساس استانداردهای روز و تشکیل شورای سیاست گذاری پنبه در کشور و ابلاغ آن به استان ها از جمله پیشنهاد ما در این زمینه است.

صادقلو به برند بودن گلستان در گندم، پنبه و خاویار اشاره و تصریح کرد: درخواست می کنم مباحث مربوط به گندم، پنبه و خاویار که موجب ایجاد ارزش افزوده در استان می شود بار دیگر احیا شود.

کد خبر 2434318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha