۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱

ذوالفقاری:

کمیته امداد درمانگر فقر است

کمیته امداد درمانگر فقر است

ساری - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور گفت:کمیته امداد در واقع سیستم تخصصی در درمانگری فقر است که از نیازمندان حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی ذوالفقاری صبح پنجشنبه در نشست با مدیران کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کمیته امداد بدون شناخت از جامعه نمی تواند برنامه های خود را تنظیم کند، از این نهاد به عنوان سیستم درمانگر فقر یاد کرد.

وی اظهار داشت: سبيستم کميته امداد يک سيستم باز است و در تعامل با جامعه مددجويان را جذب مي کند.

ذوالفقاري کميته امداد را يک سيستم درمانگر فقر دانست و افزود امداد يک سيستم تخصصي در درمانگري فقر است و متناسب با وظايف و با يک زمان خاص به موضوع پرداخته مي شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به پيوستگي خدمات اشاره کرد و گفت: ويژگي هاي يک خانواده مسير توانمند سازي خانواده را متفاوت مي کند و يکي از نقش هاي مددکاران پيوسته کردن خدمات است.

معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد کشور با بيان اينکه خدمات امداد کيفي تر از گذشته است گفت : نگاه ها به روز تر از گذشته است و خدمات ارائه شده به نيازمندان مبتني بر نياز آنان و هدف دار است.

وي با تقدير از تلاش کارکنان کميته امداد افزود اميدواريم با خدمت رساني خالصانه و صادقانه بتوانيم خدمات مطلوبي به نيازمندان و محرومان ارائه دهيم.

تیمور طهماسب پور مدير کل کميته امدادامام خميني (ره) مازندران گفت: ۱۱۰ هزار مددجو تحت پوشش کميته امداد از خدمات فرهنگي
، درماني و... و. بهرمندند.

طهماسب پور با بيان اينکه با توجه به نگاه جديدي که بر حوزه حمايت  ارائه شده يک پنجره جديد را باز نمود گفت: با توجه به اينکه نيازمنديهاي مددجويان تغيير پيدا کرده است اميدواريم بتوانيم همه توان خود را براي مرتفع نمودن مشکلات و نيازهاي مددجويان به کار بنديم.

کد خبر 2435860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha