۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۷

نوروزیان:

استعمارگران با رشد تمدن اسلامی در خاورمیانه احساس هراس می کنند

استعمارگران با رشد تمدن اسلامی در خاورمیانه احساس هراس می کنند

بجنورد - معاون استاندار خراسان شمالی گفت: استعمارگران با رشد تمدن اسلامی در خاورمیانه احساس هراس می کنند و به دنبال راه اندازی جریان های فتنه در منطقه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرحیم نوروزیان در جمع کارکنان وظیفه و پایور تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی، افزود: وجود گروه های داعش در منطقه نتیجه تفکر منحوس وهابی است.

وی اظهار داشت: این تفکر زاییده افکار پلید استعمارگران غربی بویژه انگلیس و آمریکا است.

نوروزیان افزود: استعمارگران در منطقه  با به راه اندازی فتنه های مختلف به دنبال ایجاد حاشیه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

وی در رابطه با بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش بصیرت در جریان شناسی و مقابله با تهدید گروه های سیاسی نیز گفت: در تمام وقایع تاریخ اسلام هر کجا شاهد حماسه ای هستیم همانجا نقش بصیرت را پررنگ تر مشاهده کرده ایم.

نوروزیان ادامه داد: با بررسی ریشه های سلفی گری در تاریخ سیاسی کشورهای حاشیه خلیج فارس می بینیم که اتفاقات کنونی امر جدید در جریان های جامعه اسلامی نیست و در گذشته های دور نیز شاهد بروز برخی از این اعمال جنایت کارانه درتاریخ سیاسی منطقه و جهان بوده ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل، تمام جریان های تروریستی منطقه را همچون حبابی در روی آب تمثیل کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز خیزش مردمی و تشکیل حکومت اسلامی است که اکنون شاهد الگو برداری کشورهای عربی از این انقلاب هستند.

کد خبر 2436289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha