۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۸:۴۴

تکواندو جام جهانی 2014 - مکزیک؛

ایران با کره جنوبی ، آلمان و ساحل عاج همگروه شد

ایران با کره جنوبی ، آلمان و ساحل عاج همگروه شد

تیم ملی تکواندو کشورمان با تیم های کره‌جنوبی، آلمان و ساحل عاج در هجدهمین دوره رقابتهای جام جهانی همگروه شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، به نقل از سایت فدراسیون تكواندو، هجدهمين دوره مسابقات جام جهانی با حضور 8 تيم برتر جهان از عصر امروز (شنبه) به مدت دو روز به ميزبانی "كوئرتارو" مكزيك برگزار می‌شود. مراسم قرعه این مسابقات با حضور هشت تیم برتر جهان برگزار شد و طی آن تیم ملی کشورمان در گروه اول با تیم های کره جنوبی، آلمان، ایران و ساحل عاج همگروه شد و مکزیک، فرانسه، آمریکا و روسیه نیز در گروه دوم رقبات خواهند کرد. 

تیم ملی کشورمان که در دوره قبلی این مسابقات غیبت داشت به عنوان سرگروه انتخاب نشد و بر همین اساس و طبق قرعه در یک گروه سخت قرار گرفت و کار دوشواری بر صعود خواهد داشت. تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی ابتدا با ساحل عاج دیدار می کند و در دومین دیدار باید با کره جنوبی پیکار کرده و در آخرین مبارزه هم به مصاف آلمان می رود. 

مسابقات مقدماتی و همين طور مراسم افتتاحيه اين رقابتها عصر امروز (شنبه) و مسابقات مرحله نيمه نهايی و نهايی نيز عصر فردا (يكشنبه) برگزار می‌شود. روش برگزاری اين مسابقات به صورت سنتی تيمی و تک تيم است و هر تيم متشكل از پنج ورزشكار اصلی و دو ورزشكار ذخيره در اين رقابتها حضور دارد. مسابقات مقدماتی اين رويداد در سه راند انجام می‎شود كه راند اول پنج دقيقه و راند دوم و سوم به مدت سه دقيقه برگزار می‌شود، مسابقات نيمه نهايی و نهايی نيز در 3 راند 5 دقيقه‌ای برگزار خواهد شد.

در پايان اين رقابتها تكواندوكاران تيم نخست 20 امتياز، تيم دوم 12 امتياز و تيم سوم 7.20 امتياز در راستای كسب سهميه المپيك 2016 به اندوخته‌های رنكينگ خود اضافه خواهند كرد.

تیم ملی ایران با ترکیب فرزان عاشورزاده، هادی مستعان، محمد باقری‎معتمد، مسعود حجی زواره، عليرضا نصرآزادانی، فرزاد عبدالهی و مهدی خدابخشی  در اين رقابتها به مصاف حريفانشان خواهند رفت.

کد خبر 2436541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha