۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴

همزمان با هفته پژوهش/

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در خراسان شمالی دایر شد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در خراسان شمالی دایر شد

بجنورد- همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن‌آوری و توسعه کارآفرینی خراسان شمالی در ۷۵ غرفه در بجنورد دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح یکشنبه همزمان با آغاز هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن‌آوری و توسعه کارآفرینی مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی خراسان شمالی در ۷۵ غرفه در محل سالن هلال احمر بجنورد برپا شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و رئیس سازمان صنعت و معدن و برخی از روسای دانشگاه‌های استان حضور داشتند.

این نمایشگاه که در آن دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، مراکز علمی صنعتی و نیز بخش خصوصی خراسان شمالی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند تا بیستم و پنجم آذر برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

از تعداد ۷۵ غرفه دایر شده در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن آوری و توسعه کارآفرینی خراسان شمالی ۲۲ غرفه به مراکز آموزش عالی، ۱۰ غرفه به دستگاه های اجرایی و هشت غرفه نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.

برگزاری کارگاه و نشست های تخصصی نیز پیرامون فن آوری و توسعه کارآفرینی از جمله بخش های جانبی این نمایشگاه محسوب می شود.

همچنین در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن آوری و توسعه کارآفرینی استان برای تردد دانشجویان و دانش آموزان هماهنگی های لازم با شهرداری بجنورد صورت گرفته است.

این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۷ شانزدهم تا بیست و پنجم آذر برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، از نوزدهم تا بیست و پنجم آذر به عنوان هفته پژوهش و فناوری نام گذاری شده است.

کد خبر 2437731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha