۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

حجت الاسلام یعقوبی:

دانشجویان مراقب سرمایه گذاری دشمنان در دانشگاه ها باشند

دانشجویان مراقب سرمایه گذاری دشمنان در دانشگاه ها باشند

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تأکید بر این که دانشجویان مراقب سرمایه گذاری های دشمنان در فضای دانشگاهی باشند، گفت: دشمنان می خواهند دانشجویان نسبت به ارزش های نظام بی تفاوت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ظهر یكشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه بجنورد، ضمن گرامیداشت روز دانشجو افزود: امروز دشمن برای شبهه و شهوت گستری در دانشگاه ها سرمایه گذاری می كند چراكه اگر شبهه ایجاد شود زمینه شهوت نیز فراهم خواهد شد.

وی با تأکید بر این که دانشجویان مراقب سرمایه گذاری های دشمنان در فضای دانشگاهی باشند چرا که دشمنان می خواهند دانشجویان نسبت به ارزش های نظام بی تفاوت شوند، اضافه کرد: دانشجویان باید سعی کنند با افزایش آگاهی و بصیرت در برابر نقشه های دشمنان مقاومت کرده و آنها را شکست دهند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به روز دانشجو و اهمیت دادن به این روز اظهار داشت: روز دانشجو تشریفاتی نیست بلكه ریشه قرآنی و الهی دارد.

نشست دانشجویی

وی با بیان اینكه قشر جوان دانشجو از وابستگی های ثروت و قدرت به دور هستند، تصریح كرد: این موضوع سبب شده تا راحت تر برای امور تصمیم بگیرند و پیش تر از سایر افراد حضور خود را در نهضت های سیاسی اعلام كنند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینكه دانشجویان باید دو تكلیف تولید علم و تقویت نیروی انسانی كارآمد را به خوبی انجام دهند، عنوان كرد: تولید علم، علم افزایی و تقویت نیروی انسانی كارآمد باعث پیشرفت جامعه در تمامی مباحث از جمله گسترش دانش می شود.

وی با اشاره به اینكه در فضای دانشگاه ها الگوی خوبی وجود دارد، افزود: این الگوها باعث می شوند تا دانشجویان در مسیر زندگی، علمی، سیاسی، اجتماعی و دینی خود گام های بهتری بردارند.

امام جمعه بجنورد از شهید چمران به عنوان افتخار و الگوی دانشجویان یاد كرد و گفت: وجود شهید چمران باعث می شود تا نسل دانشجو با الگوگیری از وی، نام و نان را هدف قرار ندهند بلكه خدمت به كشور و مردم هدف اصلی آنان باشد.

کد خبر 2437833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha