۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶

ثبت‌نام 206 گروه در بخش رقابتی جشنواره سی‌ام موسيقی فجر

ثبت‌نام  206  گروه در بخش رقابتی جشنواره سی‌ام موسيقی فجر

تعداد گروه‌های شركت كننده در بخش رقابتی سی امين جشنواره موسيقی فجر با پايان يافتن فراخوان اين دوره اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شاخه موسيقی كلاسيک ايرانی 61 گروه اعلام حضور كرده اند كه از اين تعداد 23 گروه از تهران و 38 گروه از شهرستان ها هستند. در شاخه موسيقی كلاسيک غير ايرانی 19 گروه شامل 9 گروه تهرانی و 10 گروه شهرستانی و در شاخه آواز جمعی 15 گروه شامل 8 گروه تهرانی و 7 گروه شهرستانی آثارشان را به دبيرخانه ارسال كرده اند.

در بخش رقابتی سی امين جشنواره موسيقی فجر در شاخه آهنگسازی موسيقی ايرانی 38 هنرمند آثار خود را در اين جشنواره شركت داده اند كه از اين تعداد 18 اثر از تهران و 20 اثر از شهرستان به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است. در شاخه آهنگسازی موسيقی كلاسيک غير ايرانی نيز 60 اثر ارسال شده كه از اين تعداد 33 اثر از تهران و 27 اثر از شهرستانها بوده اند.

در بخش پايان نامه نيز 13 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده كه از اين ميان 9 پايان نامه متعلق به تهران و 4 پايان نامه از شهرستانها بوده است.

هم اكنون 206 گروه و اثر راه يافته به بخش رقابتی سی امين جشنواره موسيقی فجر توسط هيات انتخاب و داوری در حال بررسی هستند كه با اتمام بازبينی، اسامی گروه‌های راه يافته به مرحله نهايی از سوی روابط عمومی جشنواره اعلام خواهد شد.

کد خبر 2437905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha