"پرده عشاق" در ایستگاه پایانی؛

فرهنگسرای بهمن میزبان آخرین شب پرده عشاق/ تجلیل از اصغر زنجانی

فرهنگسرای بهمن میزبان آخرین شب پرده عشاق/ تجلیل از اصغر زنجانی

ویژه برنامه تکریم از مفاخر حسینی(ع) «پرده عشاق» با تجلیل از "اصغر زنجانی" مداح اهل بیت (ع) در فرهنگسرای بهمن به کار خود پایان می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، درآخرین شب از برگزاری ویژه برنامه "پرده عشاق" که از ساعت  ۱۸ تا۲۰ سه شنبه هجدهم آذرماه در سینمای فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد؛ حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در کنار برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شماری از مداحان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از مقام شامخ حاج اصغر زنجانی مداح روشندل اهل بیت(ع) تجلیل می کند.

گفتنی است؛ دومین سال برگزاری ویژه برنامه آیینی مذهبی"پرده عشاق" که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از یکم آذرماه آغاز شد؛ همراه با تقدیر از۲۳ خادم امام حسین(ع) و هیأت مذهبی محبین حضرت علی اصغر(ع) وچهار پایه‌ خوانان بازار تهران شامگاه سه شنبه ۱۸ آذر ماه در فرهنگسرای بهمن به ایستگاه پایانی خواهد رسید. تقویت هویت دینی شهروندان، معرفی و تکریم مفاخر و نخبگان ملی، شهری و محلی، با تاکید بر حفظ آیین های مذهبی، گسترش فضایل اخلاقی و ایجاد زمینه‌ ارتقای معرفت عاشورایی در کنار تجلی همگانی بودنِ عشق به اباعبدالله الحسین(ع) دربین اقشار جامعه و گروه های مختلف سنی شهر تهران؛ از جمله اهداف برگزاری این ویژه برنامه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به نشانی ضلع جنوبی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۰۵۸۸۹۲ تماس گرفته و یا از سایت http://bahman.farhangsara.ir بازدید کنند.

کد خبر 2438383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha